Cześć
W ostatnim czasie pisałem do ZTP czy istnieje możliwość wyświetlania na tablicach DIP na punktach węzłowych (przystanki A+T, tablice na pętlach, parkingach P+R) odjazdów autobusów i tramwajów jednocześnie.
Otrzymałem odpowiedź że możliwość jest tylko na tablicach 10-wierszowych. Wyjątkiem jest Politechnika gdzie kursuje tylko 3.
Myślę że znacząco poprawiłoby to komfort podróży a miejsc jest parę np pętla Łagiewniki, T. Bagatela.
Mam zatem gorącą prośbę do Was, pomóżcie zebrać lokalizacje takich tablic, taką listę chciałbym wysłać do ZTP aby jak najszybciej wdrożono wyświetlanie odjazdów A+T na kluczowych węzłach i przystankach A+T.
Tablice Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (DIP)
-
- Pasażer
- Posty: 1
- Rejestracja: 30 wrz 2025, 21:04
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Tablice Dynamicznej Informacji Pasażerskiej (DIP)
Na pewno przydałoby się dodać do tablic autobusy na Rondzie Grzegórzeckim. Jest tam tylko 184 (784), więc dużego zamieszania to nie spowoduje. Nie wiem jedynie jak wygląda intergracja tablic z autobusami Mobilisa na żywo?
Inny dobrym miejscem jest Monte Cassino, czyli Szwedzka i Rondo Grunwaldzkie, tam jest tylko 194/494 i w jedną stronę 112,162, 126, 101, 299, ale tylko na Szwedzkiej. Ogólnie idealnie byłyby to zrobić na wszystkich przystankach wspólnych dla autobusów i tramwajów. Tak na szybko: Rondo Grzegórzeckie (784), Rondo Mogilskie (125, 704), Szwedzka/Rondo Grunwaldzkie (194/494,101,112,126,162,299), całe centrum+I obwodnica (Lubicz, Teatr Słowackiego, Stary Kleparz, Teatr Bagatela itp.).
Warto też zaznaczyć, że argument z 10-wierszowymi tablicami jest trochę nietrafiony. Spokojnie tablice można wymienić, chyba spowoduje to większy wzrost zadowolenia pasażerów niż nowe wiaty czy nowa czcionka liniówek. Używane 5-wierszowe wyświetlacze można przenieść na przystanki autobusy, na których to właściwie nigdzie nie ma takowych (tylko R. Grunwaldzkie, ale to z BO), a przeniesienie to koszt właściwie pomijalny.
Inny dobrym miejscem jest Monte Cassino, czyli Szwedzka i Rondo Grunwaldzkie, tam jest tylko 194/494 i w jedną stronę 112,162, 126, 101, 299, ale tylko na Szwedzkiej. Ogólnie idealnie byłyby to zrobić na wszystkich przystankach wspólnych dla autobusów i tramwajów. Tak na szybko: Rondo Grzegórzeckie (784), Rondo Mogilskie (125, 704), Szwedzka/Rondo Grunwaldzkie (194/494,101,112,126,162,299), całe centrum+I obwodnica (Lubicz, Teatr Słowackiego, Stary Kleparz, Teatr Bagatela itp.).
Warto też zaznaczyć, że argument z 10-wierszowymi tablicami jest trochę nietrafiony. Spokojnie tablice można wymienić, chyba spowoduje to większy wzrost zadowolenia pasażerów niż nowe wiaty czy nowa czcionka liniówek. Używane 5-wierszowe wyświetlacze można przenieść na przystanki autobusy, na których to właściwie nigdzie nie ma takowych (tylko R. Grunwaldzkie, ale to z BO), a przeniesienie to koszt właściwie pomijalny.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bayer2003 i 4 gości