Rozdział taboru - tramwaje
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Od dzisiaj ruch tramwajowy do Jarzębiny został wstrzymany i na „1” mix EU8N oraz GT8N, a na „5” wszystkie brygady obsadzone GT8N. Miejmy nadzieję że sytuacja się poprawi od poniedziałku.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Dziś (poza jednym rotaxem) 11 obsadzona jest GT8N.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Lovelo na "8". Na "75" E1-C3, EU8N oraz jeden N8C. Na "21" same Lajkoniki. To nadal pomiary?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Chyba tak, na 22 3xHL jest.kucyk pisze: wczoraj, 6:57 Lovelo na "8". Na "75" E1-C3, EU8N oraz jeden N8C. Na "21" same Lajkoniki. To nadal pomiary?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Słyszałem o przepełnionych tramwajach na "21", jednak czy problem ten naprawdę powinien być rozwiązywany kosztem "22" i "75"? Po raz kolejny rozdział taboru ułożył ktoś skrajnie niekompetentny.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
To jest zmiana czasowa na okres pomiarów tylko.Bayer2003 pisze: wczoraj, 9:03 Słyszałem o przepełnionych tramwajach na "21", jednak czy problem ten naprawdę powinien być rozwiązywany kosztem "22" i "75"? Po raz kolejny rozdział taboru ułożył ktoś skrajnie niekompetentny.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ile te pomiary mają trwać i dlaczego odbywają się one kosztem pasażerów "22" i "75"? Jeżeli żaden tabor 26-metrowy nie jest wyposażony w system do zliczania pasażerów, pomiary należy przeprowadzać metodą tradycyjną. Warto pamiętać, że zawieszone są linie "17" oraz "19", a "18" jeździ dwukrotnie rzadziej niż w stałym układzie linii. W związku z tym 33-metrowe tramwaje na wszystkich brygadach "22" i "75" powinny być koniecznością jeszcze bardziej niż kiedykolwiek.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Ogólnie nie rozumiem, czemu wysłano 26-metrowce. MPK nie może sobie pozwolić na wysłanie paru sztuki więcej w proporcji ze standardowym obsadzeniem? Wysłanie 3 dłuższych tramwajów (tak żeby chociaż pokryć "22", normalna obsługa "75" to już szczyt oczekiwań jakie można mieć do MPK, znając ich stosunek do pasażera) jest czymś niemożliwym, gdy mamy rekordową mała ilość brygad na mieście?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Trzeba byłoby policzyć wykorzystanie. Warto zauważyć, że chociażby "24" jest obsadzona w pełni taborem 33-metrowym, więc wielu więcej tramwajów tej długości może nie dać się wysłać. Przy ostatnim rozdziale taboru "22" była jednak obsadzona w pełni taborem 33-metrowym, a i na "75" brygada 26-metrowa nie pojawiała się zawsze. Da się więc i dałoby się ciągle, gdyby nie głupie pomysły z automatycznym liczeniem pasażerów na "21".Bautosz pisze: wczoraj, 10:35 Ogólnie nie rozumiem, czemu wysłano 26-metrowce. MPK nie może sobie pozwolić na wysłanie paru sztuki więcej w proporcji ze standardowym obsadzeniem? Wysłanie 3 dłuższych tramwajów (tak żeby chociaż pokryć "22", normalna obsługa "75" to już szczyt oczekiwań jakie można mieć do MPK, znając ich stosunek do pasażera) jest czymś niemożliwym, gdy mamy rekordową mała ilość brygad na mieście?
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
W przypadku linii 21 liczenie może być nieadekwatne. Część pasażerów widzących rozklekotanego złoma wiedeńskiego na głównych ciągach może poczekać na lepszy pojazd za kilka minut. A tutaj zonk, nowy elegancki pojazd to wsiadamy. Jeszcze ludzie się przyzwyczają do nowego tramwaju. Jak widać liczba stojących nowych tramwajów "na placu" musi się zgadzać. Cieszy wszystkich widok wiedni na 75, a bez przecieraka na 13 mieszkańcy Bieżanowa by zbojkotowali KM. 

Re: Rozdział taboru - tramwaje
Które pojazdy tak naprawdę posiadają zliczarki pasażerów? Tylko Lajkoniki i Krakowiaki?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Tylko Lajkoniki.miki3uwu pisze: wczoraj, 14:50 Które pojazdy tak naprawdę posiadają zliczarki pasażerów? Tylko Lajkoniki i Krakowiaki?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Przy takiej rekordowej skali remontów i zawieszeń, zastanawiam się czy w ogóle liczenie pasażerów jest miarodajne. Część się przerzuciła na inne linie, część zmieniła przystanki z których korzysta, część pewnie w ogóle zrezygnowała z km na rzecz innych środków transportu.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Dlatego jestem pełen obaw. Te wszystkie czynniki wymienione przez Ciebie w powyższym poście, mogą zostać mylnie odebrane przez organizatora. Skoro "teraz dają radę" przy mocnych cięciach, to mogą poważnie rozważać powrót do podstawowej oferty. Gorzej jeśli rzeczywiście to badanie ma na celu dalsze cięcia. Zresztą plan remontów mamy zapewniony na kilka lat.Kaszmir pisze: wczoraj, 15:25 Przy takiej rekordowej skali remontów i zawieszeń, zastanawiam się czy w ogóle liczenie pasażerów jest miarodajne. Część się przerzuciła na inne linie, część zmieniła przystanki z których korzysta, część pewnie w ogóle zrezygnowała z km na rzecz innych środków transportu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], anonim_048 i 3 gości