Na 4 STADLERY
25.10.2025
25.10.2025
Na 1/5 Ngt8 Stadler
Na 4 STADLERY

Na 4 STADLERY
Re: 25.10.2025
Chyba ktoś nie popchnął aktualizacji rozkładu do apek. Jest prawie 7, mobilempk nie widzi nic nowego.
MPK: Potrzymaj mi piwo
PKK: Nie możecie wysyłać AŻ tak mało 40m
MPK: Potrzymaj mi piwo
ona/jej
Re: 25.10.2025
Przypadkiem nie są pomiary na "4"? 3x Pesy są na "24" i reszta prawdopodobnie będzie na "82".
Re: 25.10.2025
Może test jednak nie wypadł dobrze i Krakowiaki gdzieś szorują na Wzgórzach. Bardziej prawdopodobny jest brak uruchomienia nowej Podstacji Trakcyjnej na Wzgórzach. To może być pretekst, aby nie posyłać na Wzgórza wagonów, które pobierają najwięcej prądu. Podstacje oddadzą gdzieś za dwa - trzy miesiące. Przy okazji załatwią problem z "24" na którym są przepełnienia. Tylko jak 4 poradzi sobie w tygodniu w taborze 33 metrowym? Nawet pod wieczór w niedziele na Bronowicach może być problem, nie ma przecież 14. Choć, być może w tygodniu powrócą Krakowiaki na 4 jak na pozostałych liniach będzie mniejszy tabor. Z kolei będzie więcej brygad, i w tej sytuacji na 4 bardziej prawdopodobne jest że będą Stadlery. Na pewno przy dużej ilości brygad na WŚ na Wzgórzach Krakowiaków nie będzie. Obsada podobna jak dzisiaj.
Re: 25.10.2025
Zaskoczenia brak, „194” na Ruczaju w kierunku R. Grunwaldzkiego przepełniona pod same drzwi, pasażerowie zostają na przystankach. Taki efekt gdy na całą dzielnicę komunikację z centrum ogranicza się z 5-6 kursów/h do 2-3/h.
Re: 25.10.2025
Z tego co słyszałem to właśnie tak jest - 3 człon standardowo przyciera o krawężnik.impuls pisze: 25 paź 2025, 7:42 Może test jednak nie wypadł dobrze i Krakowiaki gdzieś szorują na Wzgórzach.
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 740
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: 25.10.2025
Na 82 wyjeżdżają NGT6, czyli wykorzystanie Krakowiaków dzisiaj to będzie zabójcze 16/36
Oczywiście na 52 musi kursować jeden uffok, bo inaczej nie ma szans, aby one w ogóle wyjechał w poniedziałek, jakby ten jeden egzemplarz w sobotę nie pojeździł.
Mogli chociaż na 24 wysłać Pesy już na wszystkie brygady, a nie tylko na połowę. A resztę na jakąkolwiek inną linię (3,8,18), jeśli na 4 nie są w stanie pojechać. Chyba, że 14 wagonowa rezerwa z zajezdniach jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowanie komunikacji.
Czyli rozumiem, że w tygodniu 4 również będzie na 33m tramwajach, skoro Wzgórza są problemem. Tak w ramach zbliżania do siebie pasażerów tramwajów z Bronowic.
Oczywiście na 52 musi kursować jeden uffok, bo inaczej nie ma szans, aby one w ogóle wyjechał w poniedziałek, jakby ten jeden egzemplarz w sobotę nie pojeździł.
Mogli chociaż na 24 wysłać Pesy już na wszystkie brygady, a nie tylko na połowę. A resztę na jakąkolwiek inną linię (3,8,18), jeśli na 4 nie są w stanie pojechać. Chyba, że 14 wagonowa rezerwa z zajezdniach jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowanie komunikacji.
Czyli rozumiem, że w tygodniu 4 również będzie na 33m tramwajach, skoro Wzgórza są problemem. Tak w ramach zbliżania do siebie pasażerów tramwajów z Bronowic.
Re: 25.10.2025
Jeżeli jest problem z podstacją lub skrajnią, te przepełnione Stadlery na "4" będą musiały zostać na dłużej... Żeby jednak pasażerom jakoś to zrekompensować, "24" powinna być obsługiwana wtedy w pełni przez tabor 40m+, a "75" w pełni przez 33m. Pytanie jaka jest szansa, że tak się stanie - moim zdaniem niestety niskamichal49944 pisze: 25 paź 2025, 9:20 Czyli rozumiem, że w tygodniu 4 również będzie na 33m tramwajach, skoro Wzgórza są problemem. Tak w ramach zbliżania do siebie pasażerów tramwajów z Bronowic.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 25.10.2025
Na "82" oprócz NGT6 są też nowohuckie EU8N. 
Re: 25.10.2025
Na 704 mamy midiki
Re: 25.10.2025
Odpowiedź jest oczywista: Bangladesz. Kiedyś było f10 w >40m, teraz i tak jest f15. W teorii zastąpienie 14 przez 20 to więcej kursów do Mogilskiego, ale akurat 20 sama w sobie jest przepełniona.
Re: 25.10.2025
No takie informacje się pojawiają na lokalnych grupach krakowskich na FB. Ile w tym prawdy nie wiem. Ale często taka informacja się pojawia w różnych miejscach. Problemy z członem wiszącym.impuls pisze: 25 paź 2025, 7:42 Może test jednak nie wypadł dobrze i Krakowiaki gdzieś szorują na Wzgórzach.
Re: 25.10.2025
Generalnie tabor tramwajowy dzisiaj to ok. 85% Stadlery
Re: 25.10.2025
Szorował początek pierwszego peronu dla wysiadających na Wzgórzach ten najbliżej Cmentarza. Ale krawężnik już został przerobiony i problemu na Wzgórzach już z szorowaniem nie ma. W Krakowiakach trzeci człon przy skręcie z racji braku wózków wychyla się najbardziej.tomek_m pisze: 25 paź 2025, 14:31 No takie informacje się pojawiają na lokalnych grupach krakowskich na FB. Ile w tym prawdy nie wiem. Ale często taka informacja się pojawia w różnych miejscach. Problemy z członem wiszącym.
Jedyną pętlą na którą nie docierał tabor 33 metrowy były Rakowice. Na szczęście nie było potrzeby.
Re: 25.10.2025
Z komentarzy na LoveKraków wynika, że problemem może być również brak gotowej podstacji na Wzgórzach:impuls pisze: 25 paź 2025, 19:11 Szorował początek pierwszego peronu dla wysiadających na Wzgórzach ten najbliżej Cmentarza. Ale krawężnik już został przerobiony i problemu na Wzgórzach już z szorowaniem nie ma. W Krakowiakach trzeci człon przy skręcie z racji braku wózków wychyla się najbardziej.
https://www.facebook.com/share/p/17e3RYVhZ4/
Wszyscy wiemy jakie prądożerne są Pesy - np. na Ruczaju wystarczy że ruszą dwie naraz w przeciwnych kierunkach i już wywala napięcie.
Więc jeśli pętla na Wzgórzach została podpięta do jakiegoś tymczasowego zasilania (które może nie udźwignąć takiego poboru prądu), to fakt zabrania Pes z tamtego rejonu jest zrozumiały - lepiej puścić mniej prądożerne wagony, aniżeli notorycznie miałoby wywalać napięcie co kilka minut.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości
