Co do 125 nie wierzę, aby przeguby zagościły na stałeKaszmir pisze: 15 paź 2020, 21:43Tym bardziej nie zdziwiłbym się, gdyby przegubowce na "125" wylądowały tylko tymczasowo.

Co do 125 nie wierzę, aby przeguby zagościły na stałeKaszmir pisze: 15 paź 2020, 21:43Tym bardziej nie zdziwiłbym się, gdyby przegubowce na "125" wylądowały tylko tymczasowo.
Nad Drwiną to na tyle specyficzna pętla, że autobusy mogą na niej zawrócić na co najmniej 3 sposoby - pierwszy - mały plac zaraz za bramą wjazdową - tyle, że tam konieczne jest sporo cofania, zatem raczej ta opcja odpada - drugi to parking kawałek dalej, z tym, że ten z kolei jest zrobione stricte pod auta osobowe i to 12-metrowce wyrabiają się tam na styk - i w końcu trzeci i jak na moje oko jedyny, który nadaje się dla 18-metrowców to objechanie dookoła magazynu, tyle tylko, że jest to dość spora pętla - na tyle duża, że przeważnie skutkuje opóźnieniem. Na samo "125" jednak przeguby przydałyby się na stałe - kursy przed 6 i 14 w kier. Złocienia oraz te po 6 i 14 w kier. Szpitala Rydygiera, są na porządku dziennym z zapełnieniem rzędu 85-100% a jeszcze przed pandemią zdarzało się, że "125" między 6 a 7 rano miało problem z zabieralnością już na Agatowej czy Magazynowej, a w skrajnych przypadkach nawet z pętli.Kaszmir pisze: 15 paź 2020, 18:54 Z tego co kojarzę, próbowali wiosną lecz problemem było niewyrabianie się autobusów w jakimś miejscu trasy (podejrzewamy Nad Drwiną). Zastanawiam się, co się zmieniło? Chyba że przegubowce tam mieszczą się na styk i MPK zgodziło się tylko tymczasowo na zmiany?
http://kmkrakow.pl/125, 137, 163
od 19.10.2020
Zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej w związku z pandemią koronawirusa
Szanowni Pasażerowie,
Uprzejmie informujemy, że w związku z wprowadzeniem nowych obostrzeń i limitów pasażerów w pojazdach komunikacji miejskiej, od dnia 19.10.2020 r. (poniedziałek) zostaną wprowadzone następujące zmiany w funkcjonowaniu linii autobusowych:
* linie 125 i 163 - w dni powszednie do obsługi kierowany będzie tabor o zwiększonej pojemności;
* linia 137 - będzie kursować w dni powszednie w okresie międzyszczytowym z częstotliwością zwiększoną do 12 minut (analogicznie jak w godzinach szczytu).
Ciekawe, co z elektrykami 12m które się zwolnią.Kaszmir pisze: 16 paź 2020, 13:10 Od poniedziałku będą jeszcze mniejsze zmiany na "111/161" oraz "169/469". Podsumowanie:
"111/161" - obsługa autobusami standardowymi (12-metrowymi)
"125", "163", "169/469" - w dni powszednie przegubowce (na "169/469" zgaduję, że chodzi o to iż będą na wszystkich brygadach)
"137" - częstotliwość ~f=12 w międzyszczycie
Może zabiorą z 511
Zwrócę uwagę, że nikt nie musi być dawcą, bo przecież 105, 139, 174, 502, 503 nie wróciły do pełnej oferty.
No tak. Skoro nie wróciły do swojej oferty to dlaczego nie dało się obsłużyć 6 brygad linii 138 autobusami 18m. A już 15 brygad 125 i 163 da się obsłużyć. Aa zapomniałem.... ZTPKrakowianin pisze: 18 paź 2020, 8:40Zwrócę uwagę, że nikt nie musi być dawcą, bo przecież 105, 139, 174, 502, 503 nie wróciły do pełnej oferty.
1. Tabor ustala MPK, ZTP tylko zaleca skierowanie danego taboru na daną linię. A z tego co mi wiadomo, ZTP chciało, aby skierować przegubowce na "138". MPK jednak powiedziało, że nie...damian_krk2 pisze: 18 paź 2020, 8:56No tak. Skoro nie wróciły do swojej oferty to dlaczego nie dało się obsłużyć 6 brygad linii 138 autobusami 18m. A już 15 brygad 125 i 163 da się obsłużyć. Aa zapomniałem.... ZTP.Krakowianin pisze: 18 paź 2020, 8:40Zwrócę uwagę, że nikt nie musi być dawcą, bo przecież 105, 139, 174, 502, 503 nie wróciły do pełnej oferty.
Co do przegubów ok. A propos brygad 138 ma ich 6 w tym jedna wieczorem robi kółko na 211.Zieleńczanin pisze: 18 paź 2020, 9:011. Tabor ustala MPK, ZTP tylko zaleca skierowanie danego taboru na daną linię. A z tego co mi wiadomo, ZTP chciało, aby skierować przegubowce na "138". MPK jednak powiedziało, że nie...damian_krk2 pisze: 18 paź 2020, 8:56No tak. Skoro nie wróciły do swojej oferty to dlaczego nie dało się obsłużyć 6 brygad linii 138 autobusami 18m. A już 15 brygad 125 i 163 da się obsłużyć. Aa zapomniałem.... ZTP.Krakowianin pisze: 18 paź 2020, 8:40
Zwrócę uwagę, że nikt nie musi być dawcą, bo przecież 105, 139, 174, 502, 503 nie wróciły do pełnej oferty.
2. "138" ma chyba więcej niż 6 brygad, ale głowy nie dam.
To łączenie z 211 nie przeszło na 117, a drugie na 161?damian_krk2 pisze: 18 paź 2020, 9:15 A propos brygad 138 ma ich 6 w tym jedna wieczorem robi kółko na 211.
Potwierdzam. Z wielu różnych źródeł wyszło, że zabranie przegubowców ze "138" to była... samowolka MPK, zrobiona bez zgody ZTP. Z tego co wiem urzędnicy walczą by przegubowce wróciły na "138".Zieleńczanin pisze: 18 paź 2020, 9:011. Tabor ustala MPK, ZTP tylko zaleca skierowanie danego taboru na daną linię. A z tego co mi wiadomo, ZTP chciało, aby skierować przegubowce na "138". MPK jednak powiedziało, że nie...
Jak się okazało niestety nie wszystkie brygady przeguboweKaszmir pisze: 16 paź 2020, 13:10 Od poniedziałku będą jeszcze mniejsze zmiany na "111/161" oraz "169/469". Podsumowanie:
"111/161" - obsługa autobusami standardowymi (12-metrowymi)
"125", "163", "169/469" - w dni powszednie przegubowce (na "169/469" zgaduję, że chodzi o to iż będą na wszystkich brygadach)
"137" - częstotliwość ~f=12 w międzyszczycie
Czy to jest potrzebne w 2020 roku? Są te całe liczniki w drzwiach, jest monitoring, prowadzący też widzą przecież co się dzieje.fkolasa pisze: 19 paź 2020, 17:39 A swoją drogą czy ktoś widział choć 1 pracownika ZTP, który gdziekolwiek, cokolwiek obserwował?
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości