Wcale bym się nie zdziwił, bo można by się tego spodziewać po ZTP. Aczkolwiek uważam, że "10" jest jednak ważną linią na Podgórzu, ponieważ jako jedyna zapewnia połączenie z Hutą, a także jako jedyna zapewnia połączenie Korony z Teatrem Słowackiego. Chyba już mniejszą stratą byłoby zmniejszenie częstotliwości "8" (choć oczywiście tego nie popieram) kosztem większego taboru na niej, lecz wtedy oberwaliby pasażerowie z Borku.Kitek pisze: 23 lis 2020, 21:07 Mam obawy, że uruchomienie "6" przez Łagiewniki spowoduje, że "10" przestanie istnieć na odcinku Podgórskim (chciałbym się oczywiście mylić). Dodatkowo, uważam, że po uruchomieniu tramwaju wzdłuż Trasy Łagiewnickiej nie powinna żadna linia kończyć na pętli Łagiewniki.
"6" oczywiście miałaby potencjał, gdyby skierować ją przez Trasę Łagiewnicką, aczkolwiek jeśli trzeba by wybierać jedno albo drugie, nie wiem czy nie lepsze byłoby wydłużenie "10" do Kurdwanowa, jeśli byłoby możliwe puszczenie Wiedeńców przez tunel.