Moim zdaniem fajnie by było jakby nasze MPK kupiło ten tramwaj. Pamiętam, że jak tu był to przypadł mi do gustu. A i tak w Krakowie mamy prototypowe Nevelo, więc to nie problem mieć drugi prototyp.yosujiro pisze: ↑02 gru 2020, 11:04 Uznałem, że nie będę tworzył nowego tematu dla tej ciekawostki, w końcu z Lajkonikiem to prawie jedna rodzina:
https://www.transport-publiczny.pl/mobi ... 66772.htmlPrototypowe Tramino – wcześniej przez lata dzierżawione przez MPK Poznań – wróciło do Solarisa. Producent, który już nie zajmuje się tramwajami, rozważa sprzedaż pojazdu na rynku wtórnym.
Na plus:
+ Jeden więcej niskopodłogowy tramwaj o długości ok 32m.
+ Będąc na testach stacjonował w Nowej Hucie, więc to kolejny niskacz w tej zajezdni.
+ Zapewne można kupić go taniej niż nową nieśmiganą sztukę.
Na minus:
- Miał mało siedzeń.
- Nie miał nowoczesnego SIP (z tego co pamiętam).
Pytanie czy warto i ewentualnie ile kasy by trzeba włożyć, żeby pozbyć się tych dwóch minusów.