Zabierzów, Krzeszowice
Re: Zabierzów, Krzeszowice
To samo jest z liniami gminy Michałowice. M2 na rozkładach ma tylko przystanki krakowskie. Michałowice chciałyby bodajże jeszcze jedną linię puścić do Krakowa, ale ZTP tak robił im pod górkę, że odpuścili. Dramat. Podejrzewam, że boją się, że gminy bardziej pójdą w swój transport ograniczając aglo...
Re: Zabierzów, Krzeszowice
A równocześnie narzekają że koszty MPK rosną i trzeba przerzucać na gminy. Ja akurat prawie nigdy tego nie piszeę, ale takie podejście to chyba musi wynikać ze złośliwości ZTP, bo z czego?
Re: Zabierzów, Krzeszowice
Tak to wygląda, jak się człowiek zagłębi w temat to wszystko jest przerażające...
Re: Zabierzów, Krzeszowice
Polityka sprzeczności. Mówimy gminom: róbcie sobie swoją komunikację, ale jednocześnie damy wam popalić. Może pora w końcu na nowego dyrektora ZTP?
Re: Zabierzów, Krzeszowice
Pora wymusić organizację komunikacji między-powiatowej na województwie, wtedy ZTP nie może stroić fochów, bo nie ma nic do gadania.mkm3 pisze: dzisiaj, 9:19 Polityka sprzeczności. Mówimy gminom: róbcie sobie swoją komunikację, ale jednocześnie damy wam popalić. Może pora w końcu na nowego dyrektora ZTP?
Re: Zabierzów, Krzeszowice
No to chyba najlepsze rozwiązanie. Szczególnie, że kierunek zmian w frpa wskazuje na to, żeby to województwa się tym zajmowały, a nie gminy.scyzor663 pisze: dzisiaj, 9:28 Pora wymusić organizację komunikacji między-powiatowej na województwie, wtedy ZTP nie może stroić fochów, bo nie ma nic do gadania.
Przy okazji naszła mnie radykalna myśl, że w ramach przenoszenia linii do MLD można byłoby wydłużyć GZ3 i GZ4, zrobić wjazd kieszeniowy na Bronowice SKA i skończyć tą linię na lotnisku w Balicach (nasze małe 208

Re: Zabierzów, Krzeszowice
^^ wiele linii można by rozwiązać inaczej jakby była pełna integracja taryfowa i chęć dogadania się na linii miasto - województwo - gminy obwarzanka.
Re: Zabierzów, Krzeszowice
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/radni ... 62402.htmlPrezydent broni preferencji dla krakowian
Prezydent w odpowiedzi zaznaczał, że projekt uchwały przewiduje już etapowe wdrażanie zmian – w pierwszych trzech latach obowiązywania SCT mieszkańcy gmin podkrakowskich będą mogli wjechać do strefy, ale po uiszczeniu opłaty.
Uznał również, że preferencje dla mieszkańców Krakowa są uzasadnione – korzystają oni z infrastruktury miasta i rozliczają tu swoje podatki. Takie rozwiązania są stosowane także w innych samorządach w Polsce. Przypominał też, że to głównie po stronie gmin leżą działania na rzecz rozwoju transportu zbiorowego.
Ostatnie zdanie prezydenta o transporcie publicznym.
Re: Zabierzów, Krzeszowice
Zapłacicie za większą liczbę kursów to i zapewne dostaniecie. Co w tym dziwnego?WIK pisze: dzisiaj, 10:42 https://lovekrakow.pl/aktualnosci/radni ... 62402.html
Ostatnie zdanie prezydenta o transporcie publicznym.Wieliczka chciała 284 częściej nie ma zgody Krakowa.

Co to Kraków ma być wiecznie Świętym Mikołajem?


Re: Zabierzów, Krzeszowice
Ja również myślałem, że skoro gmina zamawia i ma pieniądze to ZTP/MPK chętnie uruchamia linię. Przykład 208 pokazał, że można się kopać z koniem bez końca, a koń się może uprzeć i zawsze znajdzie argumenty na NIE. Nie zdziwię się, że wiele Gmin może mieć dość współpracy z Krakowem, skoro jest takie traktowanie. Chyba dawniej bezpośrednio z MPK i za poprzednich dyrektorów ZDiT/ZIKiT było łatwiej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], goracygreg, Jelczyk i 5 gości