Bayer2003 pisze: 10 sty 2025, 9:57
Aleja Powstania Warszawskiego nie przyjmie tych kursów, ponadto dłuższa trasa oznacza, że wysłać na nią trzeba więcej tramwajów dwukierunkowych, a 8 p/h na Cmentarzu Rakowickim raczej potrzebne nie jest.
Jeżeli Cmentarz Rakowicki nie ma punktu socjalnego - to raczej moja propozycja nie ma sensu
Bayer2003 pisze: 10 sty 2025, 9:57
6 linii na Makach... odważnie, nawet gdyby każda z nich miała f~15, nie ma to szans zadziałać, będą liczne zajechania na tej karłowatej pętli.
Trochę nie wyraźnie to napisałem, ale (jeśli to byłoby możliwe) zakładam, że CM mają 11,18,52 i 70. Jeśli to konieczne z uwagi na przepustowość odcinków Poczta Główna - Teatr Słowackiego - Długa, wówczas 18 można podzielić na 17 i 18 i/lub 52 na 52 i 72.
Bayer2003 pisze: 10 sty 2025, 9:57
Po co ruszać aż tyle linii, których remont nie dotyczy?
Nie chce mi się liczyć ile p/h wychodzi w Twoim układzie na północnej części 1. obwodnicy, ale wydaje mi się, że niestety więcej niż 36, jeżeli pchasz tam "6", "18", a nawet "10".
Dlatego "ruszam", aż tyle linii, aby liczba kursów była taka jak w Twoim przykładzie. na odcinku Poczta Główna - Teatr Słowackiego nie było 18 (8/h), dlatego usunąłem 10 i połowę kursów linii 8. Obie linie na odcinku Łagiewniki - Dworzec Główny/Długa są dublowane przez 18 i 52. Teatr Słowackiego - Długa 18 również korzysta z połowy kursów linii 8 i zawieszonej linii 2.
W przypadku linii 10 pomyślałem o przetestowaniu jednej z postulowanych tu czasami zmian (podzielenia jej na dwie części). Odcinek Łagiewniki - Dworzec/Rondo Czyżyńskie zapewnia 18 i 52. 10 działające od Pleszowa do centrum miasta. Tu brakowało mi przepustowości między Teatrem Słowackiego a Długą, stąd przekierowanie przez DT (na czas prac przy Franciszkańskiej), jednocześnie myślałem, że częściowo wspomoże przejazdy z GN/KG do Bagateli na odcinku od DT. Biorąc pod uwagę, że 1 pojedzie na Dajwór, 10 ewentualnie można skrócić do CR.
Zastanawiałem się czy pokierować tam 6 czy 13. pierwotnie wybrałem 6, bo myślałem, że 10 skończy na CR. Jeżeli 10 dojedzie na Salwator, to wtedy 13 do ciągu Bronowickiego, a 6 nawracające przy Getrudy.
Nie policzyłem jedynie trasy między Długą, a Bagatelą - tu mi wychodzi 40/h: 4(8/h),6(4/h),8(4/h),10(4/h),14(4/h),20(8/h),24(4/h),78(4/h), ale u Ciebie również było 40: 2(4/h),4(8/h),8(8/h),14(4/h),20(8/h),24(4/h),78(4/h)
Bayer2003 pisze: 10 sty 2025, 9:57
Czemu częstotliwość "18" w układzie remontowym jest według Ciebie ważniejsza od "8", jeżeli pierwszą z tych linii dotyczą dwa remonty, a drugą tylko jeden?
Uznałem, że ciąg CM - Łagiewniki jest bardziej "energetyczny" niż BF - Łagiewniki. Oraz, że 18,19,22,52 skutecznie pokrywają trasę linii 8. Tu znowu niedokładnie wyraziłem myśl dotyczącą linii 19. Zakładałem, że połączenie CM - Centrum przez Łagiewniki to 16/h, a BF to 8 (8/h) i 22 (4/h), ale przecież w innym miejscu 8 na 4/h, więc zwiększam priorytet na 19 docelowo: z BF 3 linie 8,19,22 każda 4/h. W efekcie CR zostało bez niczego, dlatego chyba najlepiej będzie tam skierować 19 zamiast do tunelu.
Zostaje kwestia 1+5 do Orzeszkowej - dojazd do Orzeszkowej według mnie może być hitem lub kitem. jeśli hitem, to zastanawiałem się na 8/h na godzinę.