Kolejne nieprzemyślane linie, które idealnie komponują w każdej nieudanej krakowskiej inwestycji (czyli w myśl byle by były).Gołąb_NGT8 pisze: 16 mar 2025, 20:31 Uwaga!
Linie tramwajowe na ATW:
14: Jancarza, Bohomolca, Dobrego Pasterza, Lublańska, Tunel, Meissnera, Mogilska, Lubicz, Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Królewska, Podchorążych, Bronowicka
17: Bobrzyńskiego, Grota-Roweckiego, Brożka, Wadowicka, Kalwaryjska, Limanowskiego, Na Zjeździe, Most Powstańców Śląskich, Starowiślna, Dietla, Grzegórzecka, Powstania Warszawskiego, Tunel, Pawia, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Tadeusza Kościuszki
18: Słomczyńskiego, Bociana, Siewna, Pachońskiego, Sosabowskiego, Dra Twardego, Kamienna, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej, Monte Cassino, Kapelanka, Grota-Roweckiego, Bobrzyńskiego
Nowa linia nocna 68 (Cmentarz Rakowicki -> Łagiewniki):
Rakowicka, Prandoty, 29. Listopada, Juliusza Słowackiego, Adama Mickiewicza, Zygmunta Krasińskiego, Marii Konopnickiej, Wadowicka
"14" - osoba chcąca z Mogilskiej przedostać się na ciąg bronowicki wykorzysta "4", gdyż zapewnia szybsze połączenie, jak i również mieszkańcy 29 Listopada prędzej wybiorą "139"/"199" niż "14". Dodatkowo plan zakłada pozbycie się "14" z Al. Pokoju czyli odcięcia tej strefy od bezpośredniego dostępu do Dworca Głównego, czy właśnie ciągu Bronowickiego
"17" - Każdy logicznie myślący człowiek z Dietla wybierze "1", gdyż przewiezie go szybciej na Salwator niż wspomniana propozycja "17", spod Dworca Głównego również "2" będzie lepszą alternatywą...
"18" - Tutaj to już w ogóle paranoja. Odcinamy "Górkę Narodową" od dostępu do I obwodnicy, "18" puszczamy w większości po trasie "169"/"503"... przecież to się w ogóle mija z celem, to by była linia widmo.
"68" - Ktokolwiek w nocy ma potrzebę aby się przedostawać na Cmentarz Rakowicki? Swoją drogą pętla po drugiej stronie - "Łagiewniki" też od czapy. Linia zaczyna się w centrum i kończy w martwym punkcie, podczas gdy założeniem nocnych linii ma być połączenie możliwie najodleglejszych stref od siebie. Wyczekujące na nocny tramwaj wciąż są "Wzgórza Krzesławickie", "Salwator" czy "Cichy Kącik" (który nota bene odciążyłby nocne "601" i "611" dalej będą zwlekały bez połączenia, ale my będziemy mieli... pustą linię, która nawet nie zahacza o "Teatr Słowackiego" na trasie, więc nie będzie uczestniczyć w nocnych zlotach, co już zupełnie mija się z celem i przydatnością tej linii...
Proszę nie pisz takich propozycji, bo jeszcze któryś z urzędników to zobaczy i stwierdzi, że to genialny pomysł i zamiast dobrze funkcjonującej komunikacji miejskiej, będziemy mieli zupełnie nikomu niepotrzebne inwestycje, na które przewali się grube miliony które mogłoby wspomóc już i tak konającą w rozpaczy organizację komunikacji zbiorowej...