Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 12 lut 2021, 15:22
Od dwóch dni dyskusja w tym wątku stała się tak absurdalna, że postanowiłem nic nie pisać jednakże na niektóre sugestie muszę zareagować.

Oj, to jest podnoszenie ręki na jedyną w pełni niskopodłogową linię w Starej Hucie i w korytarzu Mogilska/JPII do I obwodnicy...
To nie jest wina pasażerów, że były i są zaniedbania ze strony Miasta przy utrzymywaniu torowisk, zwłaszcza nowohuckich...impuls pisze: 11 lut 2021, 12:10 Problemem jest też torowisko na ul. Ujastek oraz Solidarności na którym doszło w ostatnich kilku latach do wykolejenia Krakowiaków i tego było sporo.
Gdzie jest Mały Kleparz?Bayer2003 pisze: 11 lut 2021, 14:36 Na odcinku Kombinat - Mały Kleparz linia "4" ma w szczytach wsparcie "44". Z kolei od Małego Kleparza do Bronowic Małych mamy "14" oraz "24", czyli tramwaj z ciągu bronowickiego w stronę Dworca co 5 minut (żeby to tylko odpowiednio skoordynować ...).

Widziałem, na ciągu bronowickim w godzinach 13:30-14:00 w kierunku Huty (oczywiście przed pandemią, dominowali uczniowie i studenci w niej).Bayer2003 pisze: 11 lut 2021, 18:37 Czy kiedykolwiek (od momentu wprowadzenia układu z f~7,5/15) poza szczytem widziałeś przepełnionego Krakowiaka na "4"?
Tylko "5" odkąd pamiętam od AWF jeździ słabo zapełniona w kierunku Wzgórz :/
Czytają, czytająBayer2003 pisze: 12 lut 2021, 14:30 PS. Zastanawiam się, czy przypadkiem nikt decyzyjny tego forum nie czyta - dwa dni temu rozpoczęliśmy dyskusję o trójskładach i dziś mamy "debiut" HZ252+HZ253+HZ260. Szkoda, że podobnych efektów nie dają rozmowy np. o niskaczach na "21".

Obecne potoki na linii "3" z/do Krowodrzy Górki są niewielkieBayer2003 pisze: 12 lut 2021, 14:30 Azory to ogromne osiedle (bodajże drugie pod względem liczby ludności w Krakowie), które z pewnością zapewni tej linii spory zastrzyk pasażerów. Wówczas tabor 32m może już tam nie wystarczyć.
