impuls pisze: 24 sie 2024, 23:45
Robert
Oto moje propozycje do Twojego układu.
Nie można już zwiększać potoków na ciągu bronowickim. (dlatego proponuję pozostawienie obecnego 75 z innym numerem)
Jeśli zabrałeś 4 spod Kombinatu rejon ten utracił połączenie z I obwodnicą – dlatego jest 15 lub 25 jest konieczne
'19' zostaw w spokoju gdzie jest, tam jest jej miejsce, zawsze w tym rejonie była
Według mojej propozycji '16' z '9' utworzą wspólny takt.
Rejony Bieńczyc muszą mieć połączenia z al. JPII i al. Pokoju dlatego „14” i „10” kieruję na oś. Piastów
‘50’ więcej nawiązuje do '7' a z '15' nie ma nic wspólnego.
[1] Salwator – Wzgórza Krzesławickie f7,5
[2] Cmentarz Rakowicki – Kurdwanów f15 (p. Westerplatte, Krakowska, Wadowicka, przyszłościowo Prokocim)
[3] Nowy Bieżanów – Krowodrza Górka f7,5 (przyszłościowo Azory)
[4] Bronowice Małe – Wzgórza Krzesławickie f15 (p. Kocmyrzowska)
[5] Wzgórza Krzesławickie – Krowodrza Górka f15 (p. Ujastek, przyszłościowo Azory)
[6] Mały Płaszów – Cichy Kącik f15 (przyszłościowo Bronowice Wielkie, p. Piastowska/Głowackiego)
[19] Dworzec Towarowy – Borek Fałęcki f15
[17] Dworzec Towarowy – Czerwone Maki f15 [19+17 f7,5]
[8] Bronowice Małe – Borek Fałęcki f7,5
[9] Nowy Bieżanów – Mistrzejowice f15 (p.Meissnera)
[10] Os Piastów– Cichy Kącik f15 (p. Bieńczycka, p. Basztowa)
[11] Czerwone Maki – Mały Płaszów f15
[12] Czerwone Maki – Os. Piastów f7,5 (ex 52, p. Meissnera)
[13] Bronowice – Nowy Bieżanów f7,5
[14] Os. Piastów- Bronowice f15 (trasa jak obecnie, przyszłościowo Bronowice Wielkie, p. Głowackiego)
[7] Górka Narodowa – Kurdwanów/Borek Fałęcki f5 (ex 50)
[16] N.Bieżanów – Kopiec Wandy/Pleszów f15 (po trasie 9, Meissnera i po trasie 16 pełny rozkład, p. Ptaszyckiego)
[18] Górka Narodowa – Czerwone Maki f7,5
[20] Salwator – Mały Płaszów f7,5 (p. Basztowa)
[21] (likwidacja)
[22] Borek Fałęcki – Zajezdnia N.Huta f15 (p. Ptaszyckiego)
[23] (brak)
[24] Bronowice Małe – Kurdwanów f15
[15 lub 25] Górka Narodowa – Pleszów f15 (wydłużona trasa obecnej 75 całodzienna)
Reszta propozycji mi się podoba.
Po Twojej propozycji Huta będzie stratna o 4 kursy na godzinę, a Al. Solidarności będzie stratna nawet o 8 kursów na godzinę, więc po przeniesieniu tramwajów na ul. Meissnera potrzebna jest linia magistralna, która będzie docierać do Placu Centralnego i "52" -> "12" idealnie by się tam nadała.
"1" Salwator - Wzg. Krzesławickie f7,5 (bez zmian)
"2" Cm. Rakowicki - Kurdwanów f15 (przez Westerplatte, Krakowską, Wadowicką)
"3" Krowodrza Górka - Nowy Bieżanów f7,5
"4" Os. Piastów - Bronowice Małe f7,5 (przez Meissnera)
"5" Wzg. Krzesławickie - Krowodrza Górka f15 (bez zmian)
"6" Mały Płaszów - Cichy Kącik f15 (bez zmian)
"50" -> "7" Górka Narodowa - Kurdwanów/Borek Fałęcki f7,5 (bez zmian)
"8" Bronowice Małe - Borek Fałęcki f7,5 (bez zmian)
"9" Os. Piastów - Nowy Bieżanów f15 (przez Meissnera)
"10" Wzg. Krzesławickie - Bronowice f15 (przez Ujastek, Al. Pokoju, Basztową)
"11" Czerwone Maki - Mały Płaszów f15 (bez zmian)
"52" -> "12" Pleszów - Czerwone Maki f7,5 (przez Al. Solidarności, Al. Jana Pawła II)
"13" Nowy Bieżanów - Bronowice f15 (bez zmian)
"14" Os. Piastów - Dworzec Towarowy f15 (przez DH Wanda, Al. Jana Pawła II, Tunel)
"15" Górka Narodowa - Salwator f15 (przez Długą, Podwale)
"16" Kopiec Wandy - Salwator f15 (przez Ptaszyckiego, DH Wanda, Meissnera, Basztową)
"17" Krowodrza Górka - Czerwone Maki f15 (wydłużenie trasy)
"18" Górka Narodowa - Czerwone Maki f7,5 (bez zmian)
"19" Kopiec Wandy - Nowy Bieżanów f15 (przez Ptaszyckiego, Al. Jana Pawła II)
"20" Mały Płaszów - Cichy Kącik f7,5 (bez zmian)
"21" likwidacja
"22" Mistrzejowice- Borek Fałęcki f15 (przez DH Wanda, Al. Pokoju)
"24" Bronowice Małe - Kurdwanów f15 (bez zmian)
"44" likwidacja
"49" likwidacja