Strona 11 z 11

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 26 paź 2025, 9:58
autor: Jelczyk
scyzor663 pisze: 26 paź 2025, 7:11 Czy na 250 wciąż jeżdżą "małe" autobusy? Czy jest tam możliwość normalnie puszczenia 12m?
Jeżdżą. Tam chyba chodzi o mostek nad torami na ul. Reduta. Ale czy tam jest potrzeba 12m autobusu?

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 26 paź 2025, 10:15
autor: scyzor663
Jelczyk pisze: 26 paź 2025, 9:58 Jeżdżą. Tam chyba chodzi o mostek nad torami na ul. Reduta. Ale czy tam jest potrzeba 12m autobusu?
Dzięki, teraz raczej nie potrzeba, ale pytam o możliwości ;) Mostek to chyba nie taki problem bo nie jest na łuku, a różnica szerokości pojazdów nie jest jakaś duża.

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 26 paź 2025, 11:46
autor: Jelczyk
Jak jest korek do Powstańców i mostki zawalone to autosanem idziesz na styk.

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 26 paź 2025, 13:48
autor: scyzor663
Ok, dzięki za wyjaśnienie!

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 29 paź 2025, 10:22
autor: kot_feliks
Na czas remontu DP - takie są obecnie pomysły / wnioski:

(a) generalnie objazd autobusami przez Bora

(b) r. Barei:
- zostaje 132, 139, 184 (DP - Barei - Lublańska - Polsadu)
- dodatkowo: wzmocnienie 184 albo puszczenie tamtędy 482 (r. Polsadu - r. Barei - Strzelców - Prądnik Czerwony) ze wzmocnieniem, aby linia jeździła cały dzień i w weekend

(c) linie w kierunku NH:

W kierunku Bohomolca:
- na Bora ma być na części długości buspas
- Bora -> estakada przy serenadzie -> Bohomolca
- chcielibyśmy również buspas na estakadzie (estakada będzie jednokierunkowa między Bora, a wjazdem do Serenady)

W kierunku Wiślickiej:
- albo po prostu Bora
- albo: Bora -> estakada (przystanek na DP x Bohomolca) -> powrót łącznikiem na Bora -> Wiślicka - dajcie znać, co o tym sądzicie :)

(d) linie w kierunku centrum:
- dodatkowy przystanek tymczasowy na Bora przed r. Polsadu (na wysokości capgemini)
- brak wjazdu kieszeniowego na r. Barei
- z Wiślickiej albo po prostu Bora (ale omijamy przystanek przy Oświecenia)
- albo: Wiślicka -> DP (przystanek) -> łącznik do Bora -> Bora

Wyboldowane propozycje mają oczywiście + i -, dużo zależy od ew. korków na łączniku DP - Bora:
- na plus - obsługa przystanków w rejonie DP x Bohomolca
- na minus - może to utknąć w korku w tym rejonie

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 31 paź 2025, 12:30
autor: michasss
Z wczorajszej rady budowy, w sprawie zamknięcia DP:

W kierunku Huty: autobusy z Młyńskiej w prawo w Bora -> estakada przy Serenadzie -> Bohomolca (132, 139, 182) / w prawo, w stronę Wiślickiej (reszta).

W kierunku centrum:
- z Bohomolca w lewo, łącznikiem do Bora i w prawo w stronę Ronda Polsadu
- z Wiślickiej, o ile dobrze zrozumiałem, niektóre linie (np. 129) obsługa przystanku Os. Akademickie, potem w lewo do łącznika i w prawo na Bora w stronę Ronda Polsadu

Linia 138 wjazd kieszeniowy do Ronda Barei w obu kierunkach

W zamian za 482 linia zastępcza nr 782: Prądnik Czerwony -> Strzelców -> Rondo Barei -> Dworzec Główny Wschód (całodzienna, całotygodniowa)

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 31 paź 2025, 16:50
autor: kucyk
Poniżej oficjalny komunikat odnośnie zmian:

https://ztp.krakow.pl/kmk/komunikaty/1686-2025

Re: Prądnik Czerwony i batowickie linie "2x0"

: 31 paź 2025, 18:28
autor: boms
Już widzę jak się wyrobią z tym odcinkiem w miesiąc. Pewnie będzie powtórka z pętli Mistrzejowice lub obecnego dziadostwa przy skrzyżowaniu Mogilskiej i Meissnera. Najlepiej niech jeszcze zamkną Lublańską i Młyńską do kompletu żeby maksymalnie utrudnić ludziom życie, zwłaszcza gdzie wiele prac mogą spowolnić niesprzyjające warunki pogodowe. W niekompetencji wykonawca tych robót to bije wszelkie rekordy.