Re: Układ linii po otwarciu trasy Mistrzejowice - Wieczysta
: 25 sie 2024, 18:03
Twoja propozycja też nie jest idealna. Przykładowo bardzo osłabiasz rejon Bieżanowa i Prokocimia zabierając co najmniej 4 kursy na godzinę. Przemyśl jeszcze raz swoje propozycje.Szymi pisze: 25 sie 2024, 11:25 Po Twojej propozycji Huta będzie stratna o 4 kursy na godzinę, a Al. Solidarności będzie stratna nawet o 8 kursów na godzinę, więc po przeniesieniu tramwajów na ul. Meissnera potrzebna jest linia magistralna, która będzie docierać do Placu Centralnego i "52" -> "12" idealnie by się tam nadała.
"1" Salwator - Wzg. Krzesławickie f7,5 (bez zmian)
"2" Cm. Rakowicki - Kurdwanów f15 (przez Westerplatte, Krakowską, Wadowicką)
"3" Krowodrza Górka - Nowy Bieżanów f7,5
"4" Os. Piastów - Bronowice Małe f7,5 (przez Meissnera)
"5" Wzg. Krzesławickie - Krowodrza Górka f15 (bez zmian)
"6" Mały Płaszów - Cichy Kącik f15 (bez zmian)
"50" -> "7" Górka Narodowa - Kurdwanów/Borek Fałęcki f7,5 (bez zmian)
"8" Bronowice Małe - Borek Fałęcki f7,5 (bez zmian)
"9" Os. Piastów - Nowy Bieżanów f15 (przez Meissnera)
"10" Wzg. Krzesławickie - Bronowice f15 (przez Ujastek, Al. Pokoju, Basztową)
"11" Czerwone Maki - Mały Płaszów f15 (bez zmian)
"52" -> "12" Pleszów - Czerwone Maki f7,5 (przez Al. Solidarności, Al. Jana Pawła II)
"13" Nowy Bieżanów - Bronowice f15 (bez zmian)
"14" Os. Piastów - Dworzec Towarowy f15 (przez DH Wanda, Al. Jana Pawła II, Tunel)
"15" Górka Narodowa - Salwator f15 (przez Długą, Podwale)
"16" Kopiec Wandy - Salwator f15 (przez Ptaszyckiego, DH Wanda, Meissnera, Basztową)
"17" Krowodrza Górka - Czerwone Maki f15 (wydłużenie trasy)
"18" Górka Narodowa - Czerwone Maki f7,5 (bez zmian)
"19" Kopiec Wandy - Nowy Bieżanów f15 (przez Ptaszyckiego, Al. Jana Pawła II)
"20" Mały Płaszów - Cichy Kącik f7,5 (bez zmian)
"21" likwidacja
"22" Mistrzejowice- Borek Fałęcki f15 (przez DH Wanda, Al. Pokoju)
"24" Bronowice Małe - Kurdwanów f15 (bez zmian)
"44" likwidacja
"49" likwidacja