Strona 122 z 173
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 24 sie 2023, 21:12
autor: eurokierzaw
Czy poza pętlą na Czerwonych Makach są jakieś przeszkody by 52 pojechało znowu co 5 minut?
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 24 sie 2023, 21:17
autor: suchy
eurokierzaw pisze: 24 sie 2023, 21:12
Czy poza pętlą na Czerwonych Makach są jakieś przeszkody by 52 pojechało znowu co 5 minut?
Zapewne ilość większego taboru (przy f-5 na 52 kursowało 28 brygad - obecnie przy f-7,5 jest to chyba 19 brygad jak dobrze pamiętam = czyli potrzeba byłoby 9 dodatkowych wagonów NGT8/Stadler/Pesa/Ufok) oraz ilość prowadzących do ich obsługi (potrzebne byłoby 18 dodatkowych motorniczych = bo dwie zmiany A + B).
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 24 sie 2023, 21:23
autor: Kaszmir
No i koszty... niestety.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 24 sie 2023, 21:25
autor: kot_feliks
Jeśli chodzi o koszty, to patrząc na nowe inwestycje, Krk komplecie z kosztami problemów nie ma. I to wielokrotnie większymi, niż takie wzmocnienie 52

Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 28 sie 2023, 14:29
autor: Kaszmir
Aktualizacja co do rozdziału taboru: ufoki prawdopodobnie zostaną na "52". Komunikat podaje tylko, na których liniach będą dopuszczone pozostałe wysokopodłogowce (E1+c3, 2x105Na, itd.) natomiast nie ma nic o ufokach. Zatem nic nie wskazuje na to, by miały zniknąć z "52".
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 28 sie 2023, 14:32
autor: kot_feliks
Ale po co uffoki na 52, skoro "tam wystarczający będzie tabor 32m", ponieważ "nie ma takich zapełnień, aby był potrzebny dłuższy"?

Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 28 sie 2023, 15:16
autor: pittorseque
Kaszmir pisze: 28 sie 2023, 14:29
Aktualizacja co do rozdziału taboru: ufoki prawdopodobnie zostaną na "52". Komunikat podaje tylko, na których liniach będą dopuszczone pozostałe wysokopodłogowce (E1+c3, 2x105Na, itd.) natomiast nie ma nic o ufokach. Zatem nic nie wskazuje na to, by miały zniknąć z "52".
3x105Na zostają na 52, a podłe wiedeńczyki na wybranych brygadach 16 i 21. Poza tym wysoka podłoga tylko na szczytowych.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 20:59
autor: brovar
impuls pisze: 12 sie 2023, 22:20
Muszę zrobić sprostowanie. Mój wpis był niepotrzebny. Teraz widzę, że tylko cytowałeś brovar linię "5" a w swojej wizji nie ująłeś tej linii. Zatem czy "5" powróci już od 4.09.23 jest wielką niewiadomą a jeśli już to na jakiej trasie.
Zgadza się, cytowałem użytkownika, który jak widać miał rację - linia "5" wraca.
W związku z poniższymi przeciekami, publikuję następny przydział od września.
Wagony wysokopodłogowe będą dopuszczone tylko na liniach „44”, „49”, „52”, dodatkowych kursach szczytowych linii „13” oraz w dni powszednie na połowie kursów linii „16” i „21”.

Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 21:16
autor: pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
Podgórze (RF) na linii "5"? Ciekawy pomysł.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 21:26
autor: Scania_9640
pasazer_mobilisu pisze: 30 sie 2023, 21:16
Podgórze (RF) na linii "5"? Ciekawy pomysł.
A co innego ma jeździć? Huta nie ma tylu dwukierunkowych
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 22:09
autor: pasazer_mobilisu_bez_klimatyzacji
A ile mają? Nigdy nie pamiętam ile N8S/C jest po modernizacji.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 22:26
autor: Scania_9640
pasazer_mobilisu pisze: 30 sie 2023, 22:09
A ile mają? Nigdy nie pamiętam ile N8S/C jest po modernizacji.
Sprawnych 3
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 22:30
autor: suchy
A łącznie wszystkich dwukierunkowych w Hucie mają 6 sztuk (HK457 do HK462)

Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 22:34
autor: Bayer2003
brovar pisze: 30 sie 2023, 20:59
Rozdział skrajnie złośliwy, przynajmniej na trzech z czterech linii z grupy "16", "21", "44" i "49" wszystkie wiedeńce dałoby się zastąpić EU8N, ponieważ wykorzystanie 55% jest denne. Wątpliwości mam także czy wyjadą aż 3 dwukierunkowe N8, chociaż jest na to spora szansa.
Ponadto w Twoich obliczeniach widzę trzy błędy - "1" powinna mieć 15 brygad (trasa CK-Wańkowicza jest jednak zauważalnie krótsza, zwłaszcza jeżeli chodzi o czas przejazdu, niż stała Salwator-Wzgórza), "50" raczej będzie ich miała 26, a "17" to na 100% 7 brygad. Łącznie wychodzi okrągłe 256

.
suchy pisze: 30 sie 2023, 22:30
A łącznie wszystkich dwukierunkowych w Hucie mają 6 sztuk (HK457 do HK462)
HK458 raczej można wykluczyć - jest trwale odstawiony i niekompletny, bez szans na powrót 4 września.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
: 30 sie 2023, 23:53
autor: impuls
Na "72" może wystarczy osiem brygad, ale na "50" będzie prawdopodobnie 27 brygad. Tak czy inaczej od 4.09.23 to będzie rekordowa ilość brygad w Krakowie w całej historii. Nigdy sieć nie była tak duża i też nie miała tak dużo pociągów w ruchu.