Ale w weekend 20 ma zapełnienia podobne jak w dzień powszedni (cały tydzień powinien być tabor 32m) to jeszcze się broni a 78 to pustak był i dziś i wczoraj.suchy pisze: 16 mar 2025, 21:33 Ale przecież to samo masz na 20tce - w tygodniu EU/NGT6, a w weekendy NGT8/Stadlery![]()
Rozdział taboru - tramwaje
-
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 672
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
To może w takim razie, że 78 będzie 26m (z czym w pełni się zgadzam), to dałoby się wyciągnąć kilka Stadlerów więcej z zajezdni, aby 20 była też 32m w dni powszednie. Dojazd do Bagateli i Cichego Kącika będzie ograniczony to i pewnie pasażerów 20 przybędzie, a przecież wyjedzie na miasto mniej 32metrowców niż normalnie w DP. 

- michal49944
- Ekspert
- Posty: 672
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Niestety na 78 radośnie śmigają 32m i zapewne się tam marnują.
A mogłyby się przydać na 20.

A mogłyby się przydać na 20.

-
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Rozdział taboru - tramwaje
A rzeczywiście też miały być 32m, źle na tabelkę popatrzyłemmichal49944 pisze: 17 mar 2025, 7:55 Niestety na 78 radośnie śmigają 32m i zapewne się tam marnują.![]()
A mogłyby się przydać na 20.![]()
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Trzeba się cieszyć, że złomy wiedeńskie licznie wyjechały na 21,75. Konstale również nie zawiodły. Przynajmniej na zajezdni szrotu nie ma, więc jest nowocześnie i można z dumą na tory odstawcze patrzeć 

Re: Rozdział taboru - tramwaje
Boa jeździ na 52-13 dzięki temu tylko jeden Stadler na tej linii. Udział RF wzrósł do 24 brygad. Mogliby na czas remontu przenieść Stadlery z 78 na 75. Na 78 skierować NGT6 ewentualnie EU8N. Tak samo na '21' czy '49' mogliby dać wyłącznie niską podłogę jak w wakacje.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wczoraj o 21 wciąż kursował (co najmniej jeden) konstal na "13". Był to RZ244+245.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Nie ma wzmocnień w szczycie, więc 1 skład kursuje na brygadzie całodniowej.Bautosz pisze: 18 mar 2025, 9:11 Wczoraj o 21 wciąż kursował (co najmniej jeden) konstal na "13". Był to RZ244+245.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Paranoja. Tabor niskopodłogowy stoi na zajezdni cały dzień a na linii kursuje zdezelowany wysokopodłogowy złom - w imię idei "bo musi".LLoan pisze: 18 mar 2025, 9:15 Nie ma wzmocnień w szczycie, więc 1 skład kursuje na brygadzie całodniowej.

Zachęta do korzystania z KM "po krakosku".


Pozostaw swój samochód i jedź tramwajem do szkoły, miasta, pracy. Przecież to najlepsza w kraju i jedna z lepszych na świecie komunikacja miejska.




Re: Rozdział taboru - tramwaje
Wczoraj RZ242 był rano na '13' a RZ244 na '49'. Ponieważ padł ten pierwszy, zdjęli RZ244 z '49' i dali go w ciągu dnia na '13'. Na '49' w szczycie popołudniowym skierowano drugi RF. A co najmniej dziesięć NGT6 sobie odpoczywa na terenie Zajezdni.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Naprawdę mogliby sobie odpuścić tego ogryzka na brygadzie całodziennej.
Jeśli wysyłają składy i muszą jeżdzić to niech obsługują wyłącznie brygady szczytowe.
Jeśli wysyłają składy i muszą jeżdzić to niech obsługują wyłącznie brygady szczytowe.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
I takie za przeproszeniem pierniczenie w podmiany/rezerwy/zjazdy/wyjazdy na pewno są korzystniejsze z punktu widzenia ekonomicznego, niż wysłanie nowego pojazdu na linię. Ale przynajmniej w zajezdni jest nowocześnie bo szrot znika z oczu i rozbija się po mieście.. Wczoraj padlinczyk ufundował zatrzymanie na GN. 

Re: Rozdział taboru - tramwaje
Przy ograniczonej liczbie brygad 3x105Na oraz E1+c3 muszą jeździć ze względu na pojemność, a być może nawet należałoby zwiększyć ich wykorzystanie. Po co jednak wysyłać na linie 2x105Na i solówki E1, jeżeli wykorzystanie NGT6, EU8N i jednokierunkowych N8C jest bardzo niskie? Chyba tylko na złość pasażerom.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Rozdział taboru - tramwaje
Zdaję sobie sprawę że Uffoki i składy wiedeńskie kursują ze względu na pojemność. Piję cały czas do solówek na 21 i składów na 13/49, bo te można łatwo zastąpić.Bayer2003 pisze: 18 mar 2025, 16:32 Przy ograniczonej liczbie brygad 3x105Na oraz E1+c3 muszą jeździć ze względu na pojemność, a być może nawet należałoby zwiększyć ich wykorzystanie. Po co jednak wysyłać na linie 2x105Na i solówki E1, jeżeli wykorzystanie NGT6, EU8N i jednokierunkowych N8C jest bardzo niskie? Chyba tylko na złość pasażerom.
Re: Rozdział taboru - tramwaje
E1+c3 mają podobną pojemność co Lajkoniki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości