DÜWAG GT8S/C/N
Re: DÜWAG GT8S/C/N
Ciekawe czy po oddaniu WK na "5" powrócą HK451-HK455 wcześniej "przyklejone" do tej linii?
Re: DÜWAG GT8S/C/N
To nie chodzi o ilość kursów, tylko ilość linii i konieczność ich wzajemnej koordynacji - na PH są dostępne 2 tory do zawracania. Wtedy na jednym z nich już była 4ka, do tego miałaby dojść 1 co 7,5min oraz 5 co 15min - nie dało się tego zgrać (1 była często opóźniona i zajechana już przez 5tkę).Pokrzywa pisze: 08 paź 2025, 12:55 A ja pamiętam jak podczas poprzedniego jeżdżenia "1" na Elektromontaż był argument że nie może wjeżdżać tam aż tyle kursów (wtedy zawracało też tam chyba "22"), to teraz jest to możliwe? Tak czy siak - jak 5 wyląduje na Hipokratesa to faktycznie zmniejszy się potrzeba na dwukierunki, o ile oczywiście MPK nie stwierdzi że wyśle na nią dalej GT8N tak jak to było ostatnio. Sorry za mój pesymizm, ale zauważam że MPK chce wycisnąć starsze pojazdy do granic możliwości i nie wiem czy ma dobrą motywację żeby tego nie robić tutaj.
Dodatkowo czas na zawrotkę na przełączce przy 2 bramie był chyba jakieś 10 minut - więc na objechanie zajezdni z jakimkolwiek chwilowym postojem choćby na toaletę dla motorniczych trzeba byłoby dołożyć kolejną brygadę na obu liniach. Wtedy na 5 postój wynosiłby około 25 minut - trzeba byłoby go zgrać ewentualnie z przyjazdami / odjazdami 4ki, która to znowu była zgrana z 24 na Bronowicach Małych (a 24 było zgrane z 10 na Kurdwanowie).
Teraz zaś 5tka wyląduje na Hipokratesie, kursy 71 zlikwidowane (wchłonięte z powrotem jako 1) = na zajezdni będą akurat tylko dwie linie 1 i 4, czyli tyle ile dostępnych torów

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość