Bayer2003 pisze: 23 cze 2025, 14:15Pomimo tego częstotliwość na "24" wzrosła względem reszty roku - problemów z przepełnieniami raczej być nie powinno.
Może tak, może nie. Dla mnie to nie jest oczywiste i zależy od taboru. Tak, "24" ma teraz f10 zamiast f15, jednak w zamian jest/będzie:
- brak "10" (-4 kursy/h)
- "50" z f10 zamiast f5 (-6 kursów/h),
- "13" z f20 zamiast f7,5 (-5 kursów/h),
- "3" z f10 zamiast f7,5 (-2 kursy/h),
- "179" z f10 zamiast f7,5 (-2 kursy/h),
- plus sporo innych mniejszych cięć na liniach które też częściowo mogą podbierać pasażerów "24" (np. "11", "164", "169/469").
f10 na "24" to raczej taka (skromna) rekompensata za te wszystkie ubytki, plus uwzględnienie faktu że linia ta nawet w roku szkolnym przy f15 nie wyrabia. Czym z kolei wracamy znów do tego, że po otwarciu Trasy Łagiewnickiej "24" nie dostało żadnej linii wzmacniającej, nawet na odcinku Kurdwanów - Wielicka - centrum (mitycznej "7").