Re: Tramwaj do Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic
: 27 lip 2024, 13:16
Brawo Wy. Naprawdę tytaniczna robota!
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Pod kątem Meissnera 4-6 jest oficjalnie wysłana zmiana do wykonawcy, pod kątem skrzyżowania z Mogilską powinno być zaraz polecenie zmiany.
Normalka. Ogłoszą inwestycję, potem przetarg. Wyłonią zwycięzcę w przetargu - oczywiście z ofertą najtańszą. Rozpoczną pracę z wielkim wychwalaniem a potem......suchy pisze: 20 sie 2024, 12:18 Byłem wczoraj przejazdem w rejonie pętli Mistrzejowice - i patrząc na postęp prac, to nie ma żadnych szans, żeby tramwaje wróciły od września, czyli za jakieś 2 tygodnie.
- dawny dojazd do pętli od strony Miśnieńskiej jest rozkopany, nie ma nawet podbudowy, dalej stoją stare słupy trakcyjne,
- bliżej pętli jakaś tam podbudowa chyba już jest, na której leży nierozścielona jeszcze geowłóknina,
- wybetonowana jest podbudowa na przystankach przelotowo/końcowych,
- wjazd na pętlę od strony Bohomolca nie jest nawet jeszcze przekopany (nowa pętla będzie jakieś 3-4 metry niżej niż stara),
- wybetonowana jest podbudowa na przystankach postojowych,
- wyjazd z pętli w kierunku Bohomolca/Miśnieńskiej również nie jest przekopany.
Nigdzie nie ma położonego nawet metra torowiska, brak słupów i sieci, brak chodników... Oj będzie wesoło na Piastów w roku szkolnym...![]()
Pamiętaj, że ciągle będą dwukierunkowe "1" i "5" (łącznie 23 brygady), więc "9" odpada na pewno. Co do "16" - jej skrócona do Miśnieńskiej wersja mogłaby się zamknąć w 4 brygadach, co po debiutach RF330 i RF331 być może jakoś by się spięło, chociaż wysyłanie codziennie łącznie z rezerwami 30 dwukierunkowców (prawdopodobnie 27 GT8 + 3 N8) łatwe nie będzie.mejtolx pisze: 20 sie 2024, 14:31 Wiem, że chyba tory przed pętlą też są rozkopane ale jeśli było wiadome, że remont się przedłuży to powinni w okolicach Miśnieńskiej zrobić przejazdówkę i skierować tam "16" i "9" na dwukierunkowych i w ramach zmniejszenia taboru na "9" wydłużyć "49" do Ronda Hipokratesa, ewentualnie sama "16" chociaż gdyby na "9" miałoby rzekomo taboru dwukierunkowego zabraknąć.
Większych bzdur to dawno nie czytałem :/kucyk pisze: 20 sie 2024, 14:24 Normalka. Ogłoszą inwestycję, potem przetarg. Wyłonią zwycięzcę w przetargu - oczywiście z ofertą najtańszą. Rozpoczną pracę z wielkim wychwalaniem a potem......
Normalnie na placu budowy przez większą część czasu nic się nie dzieje co z końcem wymusza ogłoszenie, że prace będą wydłużone bo różne problemy były po drodze itp.
Typowe okłamywanie społeczeństwa nic poza tym.
Pozdrawiam ze słonecznej Hiszpanii.
Ale ja nie piszę odnośnie tylko tej inwestycji.kot_feliks pisze: 21 sie 2024, 16:43 Większych bzdur to dawno nie czytałem :/
Kompletnie nie masz pojęcia, jak ta inwestycja jest prowadzona. Już pomijając fakt, że tam był dialog konkurencyjny, a nie przetarg...
Jak poślesz dwukierunkową 16 do Miśnieńskiej, to gdzie prowadzący mieliby PKR? Na Kopcu przecież nie ma nic poza toi-toiem, a na Mistrzejowicach tramwajowy został zburzony. Nie wiem czy jest jakiś również na pętli autobusowej - ale nawet jeśli, to prowadzący mieliby biegać kilkaset metrów tam i z powrotem?Bayer2003 pisze: 20 sie 2024, 15:49 Pamiętaj, że ciągle będą dwukierunkowe "1" i "5" (łącznie 23 brygady), więc "9" odpada na pewno. Co do "16" - jej skrócona do Miśnieńskiej wersja mogłaby się zamknąć w 4 brygadach, co po debiutach RF330 i RF331 być może jakoś by się spięło, chociaż wysyłanie codziennie łącznie z rezerwami 30 dwukierunkowców (prawdopodobnie 27 GT8 + 3 N8) łatwe nie będzie.
Teoretycznie tak - w praktyce było już wielokrotnie mówione, że MPK nie jest skłonne na zawracanie wagonów na zajezdni, jeśli nie jest to ostateczna ostateczność. W przypadku 4 jest to uzasadnione, bo przecież potrzebne jest jakiekolwiek połączenie z przystanku Zajezdnia NH, a dwukierunków na tą linię nie wyślemy, bo tramwaj na Bronxie będzie niezabieralny.Dr2 pisze: 20 sie 2024, 17:32 "5" można zawracać przy tej samej bramie co "4" i wtedy nie potrzeba dwukierunków.
Rozumiem, że nie da się przynajmniej tymczasowo na Kopcu Wandy czegoś bardziej przyzwoitego niż toi-toi postawić?suchy pisze: 22 sie 2024, 9:39 Jak poślesz dwukierunkową 16 do Miśnieńskiej, to gdzie prowadzący mieliby PKR? Na Kopcu przecież nie ma nic poza toi-toiem, a na Mistrzejowicach tramwajowy został zburzony. Nie wiem czy jest jakiś również na pętli autobusowej - ale nawet jeśli, to prowadzący mieliby biegać kilkaset metrów tam i z powrotem?
PH ma 5 "sprawnych" dwukierunków, jednak ich sprawność nie pozwoli na wysłanie ponad trzech. Jedna brygada niestety musiałaby być obsługiwana przez Podgórze.suchy pisze: 22 sie 2024, 9:39 Plus dodatkowo Podgórze byłoby zmuszone do wysyłania wagonów przez całe miasto na wyjazdy / zjazdy z linii - sam napisałeś, że powinno się zamknąć w 4 brygadach, a PH ma tylko 3 sprawne dwukierunki.
Gdzie Ty chcesz postawić na Kopcu punkt socjalny (bo coś przyzwoitego jak piszesz to tylko punkt socjalny wchodzi w grę) jak tam sama zieleń?Bayer2003 pisze: 22 sie 2024, 11:10 Rozumiem, że nie da się przynajmniej tymczasowo na Kopcu Wandy czegoś bardziej przyzwoitego niż toi-toi postawić?
PH ma 5 "sprawnych" dwukierunków, jednak ich sprawność nie pozwoli na wysłanie ponad trzech. Jedna brygada niestety musiałaby być obsługiwana przez Podgórze.