Re: Komunikacja miejska w 2025 roku
: 27 lut 2025, 6:15
Też to samo wczoraj zauważyłem. Teraz z kolei widzę brak w zestawieniu kolegi Impulsa linii "17". Ona w tym okresie bardzo zmieni trasę albo zostanie zawieszona na ten czas.

www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
Też to samo wczoraj zauważyłem. Teraz z kolei widzę brak w zestawieniu kolegi Impulsa linii "17". Ona w tym okresie bardzo zmieni trasę albo zostanie zawieszona na ten czas.
Ale na przystanku UJ/AST w obie strony chodnik jest przy torowisku... więc gdzie tu miejsce na przystanek wiedeński? Rozumiem w takim razie, że chodzi tylko o to, że chodnik będzie przybliżony do torowiska i podniesiony wyżej...Cyjan pisze: 26 lut 2025, 22:46 Trzymam kciuki, że o UJ/AST, z tego co kojarzę plany to Filharmonia nie planuje aż tak się zmienić
... właśnie dokładnie tak, jak tu jest to fizycznie wykonane. Bo we wskazanym linkiem miejscu, po poprzednim remoncie nawet był uruchomiony przystanek, ale pasażerowie chcieli go bliżej skrzyżowania i UJ - tam gdzie jest obecnie i gdzie był przed remontem. Więc tylko ślad pozostał;-)Piotr246 pisze: 27 lut 2025, 5:10 Czy to poszerzenie chodnika przed Czapskich w kierunku Straszewskiego, to nie był planowany przystanek? https://maps.app.goo.gl/yvNyqgfw49kARtDz6?g_st=ac
A jak bardzo zmieni trasę, skoro "17" się nie wlicza na listę planowanych remontów? Proponuję żebyś nie pisał takich bzdur.kucyk pisze: 27 lut 2025, 6:15 Też to samo wczoraj zauważyłem. Teraz z kolei widzę brak w zestawieniu kolegi Impulsa linii "17". Ona w tym okresie bardzo zmieni trasę albo zostanie zawieszona na ten czas.![]()
Pawia - Nowy Kleparza - Aleje, tak zawsze były kierowane autobusy przy poprzednich remontach i tak zapewne będą i tym razem. Przy czym "502" często było w ogóle skrócone do N. Kleparza celem oszczędności wzkm i brygad.Piotr246 pisze: 27 lut 2025, 5:10A tak poza tym to linie 124/424, 152 i 502 pojadą Karmelicką i Alejami, czy macie inne pomysły? Myślę o Westerplatte, Franciszkańskiej i Zwierzynieckiej, ale pewnie nie będzie miejsca pomiędzy tramwajami.
Twój pomysł jest całkiem dobry, choć raczej powinno takie zastępstwo 6 jechać do I obwodnicy. Ja bym więc raczej połączył z 2, bo ta linia nie będzie mieć wiele sensu przy zamknięciach (będzie dublować "1" podczas z zamknięć) - a z drugiej strony, pewnie na Cmentarz Rakowicki będą chcieli coś puścić.Piotr246 pisze: 27 lut 2025, 12:38 A może linia 6+17, czyli Mały Płaszów - Limanowskiego - Starowiślna i dalej jak 17? Przy wyłączeniu wpierw Franciszkańskiej, następnie UJ, linia 6 długo nie pojedzie na CK.
Twoje zdanie - Masz prawo.lukaszpdg pisze: 27 lut 2025, 9:20 A jak bardzo zmieni trasę, skoro "17" się nie wlicza na listę planowanych remontów? Proponuję żebyś nie pisał takich bzdur.
Jak widać nie przeczytałeś mojego drugiego posta, chodziło mi o linie które nie przejeżdżają przez planowane remonty, a nie jakie dotkną zmiany.kucyk pisze: 27 lut 2025, 20:19 Twoje zdanie - Masz prawo.![]()
Ale jak widać kilku przedmówców Cię oświeciło.![]()
Potwierdzenie info:Cyjan pisze: 26 lut 2025, 22:46 Trzymam kciuki, że o UJ/AST, z tego co kojarzę plany to Filharmonia nie planuje aż tak się zmienić
https://www.psmkms.krakow.pl/16-aktualn ... lsudskiegoZbudowany zostanie również peron dla pasażerów na przystanku UJ-AST w kierunku centrum miasta. Wcześniej tramwaje zatrzymywały się na ulicy Piłsudskiego w rejonie skrzyżowania z ulicą Czapskich, jednak potem przystanek powrócił na wcześniejsze miejsce, bliżej skrzyżowania z ulicą Straszewskiego. W tym miejscu brakowało jednak peronu i pasażerowie byli zmuszeni do wysiadania na jezdnię, a więc w znacznie mniej komfortowych warunkach.