Re: Rozkłady powakacyjne 2020
: 15 wrz 2020, 13:53
Skoro mimo wszystko "11" potrzebuje wzmocnienia to może zamiast tego stworka "49" przywrócić "23" choćby tylko w szczycie.
www.forum.pkk.net.pl
https://forum.pkk.net.pl/
I wtedy w "9" rano ludzie będą jeździć na dachu (jeszcze przy braku f~5 na "50")? Nawet jak dasz Lajkoniki to wątpię by sama "9" dała radę bez wsparcia.mkm3 pisze: 15 wrz 2020, 13:53 Skoro mimo wszystko "11" potrzebuje wzmocnienia to może zamiast tego stworka "49" przywrócić "23" choćby tylko w szczycie.
Podejrzewam, że z "44" jest ten problem, że nie zapewnia dojazdu do Bagateli i ciągu bronowickiego, czyli nie zapewnia jednych z ważniejszych połączeń zapewnianych przez linię "4". Nie wiem jak długo linia "44" przetrwa w obecnym kształcie, ale uważam, że powinno się coś zrobić, aby nadać tej linii większy potencjał.pasazer_mobilisu pisze: 15 wrz 2020, 10:34 Dziś koło 7 rano minęły mnie dwie "44" na Rondzie Mogilskim - w obu ilość pasażerów poniżej 20, tymczasem "4" w stronę BM jadąca chwilę za "52" miała zapełnienie na poziomie 70%.
Jakie są Wasze obserwacje odnośnie "44"? W pomiarach widzę że jest ujęta razem z "44", ale nie ma żadnych wpisów.
Żeby linia odzyskała potencjał, należałoby skierować "44" na ciąg bronowicki. Tu pojawia się jednak argument dotyczący braku miejsc na tamtejszych pętlach. Argument ten jest jednak dosyć kaleki, ponieważ był już okres kiedy przy obecnych częstotliwościach "4", "8", "14" i "24" kursowały na BM, a "13" i "44" na Bronowice. Może i czasem na pętli BM było trochę ciasno oraz tramwaje się opóźniały, jednak ogólnie dla pasażerów na tym ciągu był to korzystniejszy układ. W przypadku "44" zapewne jak zwykle chodzi o koszty, ponieważ jednak jest spora różnica w odległości od Starego Kleparza do DT oraz Bronowic, a i odległość między pętlami BM oraz Bronowice w przypadku "14" swoje wynosi.prezes pisze: 15 wrz 2020, 16:23Podejrzewam, że z "44" jest ten problem, że nie zapewnia dojazdu do Bagateli i ciągu bronowickiego, czyli nie zapewnia jednych z ważniejszych połączeń zapewnianych przez linię "4". Nie wiem jak długo linia "44" przetrwa w obecnym kształcie, ale uważam, że powinno się coś zrobić, aby nadać tej linii większy potencjał.pasazer_mobilisu pisze: 15 wrz 2020, 10:34 Dziś koło 7 rano minęły mnie dwie "44" na Rondzie Mogilskim - w obu ilość pasażerów poniżej 20, tymczasem "4" w stronę BM jadąca chwilę za "52" miała zapełnienie na poziomie 70%.
Jakie są Wasze obserwacje odnośnie "44"? W pomiarach widzę że jest ujęta razem z "44", ale nie ma żadnych wpisów.
Zgadzam się. Najlepszym rozwiązaniem tego problemu byłoby przywrócenie większej częstotliwości w szczycie dla linii "4". Nie podoba mi się jak ta linia jest traktowana od czasów remarszrutyzacji w 2018 roku.Bayer2003 pisze: 15 wrz 2020, 16:52 Żeby linia odzyskała potencjał, należałoby skierować "44" na ciąg bronowicki. Tu pojawia się jednak argument dotyczący braku miejsc na tamtejszych pętlach. Argument ten jest jednak dosyć kaleki, ponieważ był już okres kiedy przy obecnych częstotliwościach "4", "8", "14" i "24" kursowały na BM, a "13" i "44" na Bronowice. Może i czasem na pętli BM było trochę ciasno oraz tramwaje się opóźniały, jednak ogólnie dla pasażerów na tym ciągu był to korzystniejszy układ. W przypadku "44" zapewne jak zwykle chodzi o koszty, ponieważ jednak jest spora różnica w odległości od Starego Kleparza do DT oraz Bronowic, a i odległość między pętlami BM oraz Bronowice w przypadku "14" swoje wynosi.
Wiadomo kiedy MPK skończy remont Nowej Huty? Nową bramę już chyba oddali, tak, że już nie trzeba jechać pod prąd, żeby nią zjechać.prezes pisze: 15 wrz 2020, 17:20Zgadzam się. Najlepszym rozwiązaniem tego problemu byłoby przywrócenie większej częstotliwości w szczycie dla linii "4". Nie podoba mi się jak ta linia jest traktowana od czasów remarszrutyzacji w 2018 roku.Bayer2003 pisze: 15 wrz 2020, 16:52 Żeby linia odzyskała potencjał, należałoby skierować "44" na ciąg bronowicki. Tu pojawia się jednak argument dotyczący braku miejsc na tamtejszych pętlach. Argument ten jest jednak dosyć kaleki, ponieważ był już okres kiedy przy obecnych częstotliwościach "4", "8", "14" i "24" kursowały na BM, a "13" i "44" na Bronowice. Może i czasem na pętli BM było trochę ciasno oraz tramwaje się opóźniały, jednak ogólnie dla pasażerów na tym ciągu był to korzystniejszy układ. W przypadku "44" zapewne jak zwykle chodzi o koszty, ponieważ jednak jest spora różnica w odległości od Starego Kleparza do DT oraz Bronowic, a i odległość między pętlami BM oraz Bronowice w przypadku "14" swoje wynosi.
Ale tak jak wspomniałeś, chodzi o koszty.
Przed pandemią pracowałem na Armii Krajowej. Dość często jeździłem zamiennie 44 i 4 z Czyżyn na Głowackiego. "4" mimo Krakowiaka była praktycznie o każdej porze pełna a 44 dawała faktycznie trochę wytchnienia, chociaż w niej można było spokojnie stać.pasazer_mobilisu pisze: 15 wrz 2020, 10:34 Dziś koło 7 rano minęły mnie dwie "44" na Rondzie Mogilskim - w obu ilość pasażerów poniżej 20, tymczasem "4" w stronę BM jadąca chwilę za "52" miała zapełnienie na poziomie 70%.
Jakie są Wasze obserwacje odnośnie "44"? W pomiarach widzę że jest ujęta razem z "44", ale nie ma żadnych wpisów.
Zapewne to uffoki.Krakowianin pisze: 16 wrz 2020, 8:50 Na jakdojade pojawiły się rozkłady od poniedziałku. Na szybko zauważone, że na "52" kilka brygad wysokiej będzie. Wysoka podłoga w tygodniu całkowicie na "24".
Również "9" będzie cała wysoka. Zastanawiam się nad "17". Czyżby Podgórze na niej zagościło i wystawiło na 2 brygadach wagony GT8N?Krakowianin pisze: 16 wrz 2020, 8:50 Na jakdojade pojawiły się rozkłady od poniedziałku. Na szybko zauważone, że na "52" kilka brygad wysokiej będzie. Wysoka podłoga w tygodniu całkowicie na "24".
Dobre pytanie z tą "17". Wysoka podłoga z Podgórza również na '1" więc tutaj obstawiam 105Na lub też GT8x.kucyk pisze: 16 wrz 2020, 10:30Również "9" będzie cała wysoka. Zastanawiam się nad "17". Czyżby Podgórze na niej zagościło i wystawiło na 2 brygadach wagony GT8N?Krakowianin pisze: 16 wrz 2020, 8:50 Na jakdojade pojawiły się rozkłady od poniedziałku. Na szybko zauważone, że na "52" kilka brygad wysokiej będzie. Wysoka podłoga w tygodniu całkowicie na "24".![]()
Można zostawić "14" w Bronowicach, a do Bronowic Małych skierować "44" - zawsze to trochę niższe koszty niż w układzie który działał po marszrutyzacji. A jeśli to wciąż drogo, to skierować "44" do T. Bagatela, a potem do najbliższej pętliBayer2003 pisze: 15 wrz 2020, 16:52W przypadku "44" zapewne jak zwykle chodzi o koszty, ponieważ jednak jest spora różnica w odległości od Starego Kleparza do DT oraz Bronowic, a i odległość między pętlami BM oraz Bronowice w przypadku "14" swoje wynosi.
Ano, przynajmniej od Kombinatu bo do Wzgórz ~f=7,5 przez Ujastek chyba nie jest aż tak potrzebne.prezes pisze: 15 wrz 2020, 17:20Najlepszym rozwiązaniem tego problemu byłoby przywrócenie większej częstotliwości w szczycie dla linii "4".
Na Salwatorze się nie zmieści. Może do Cichego Kącika? Dzięki temu wciąż obsłużyłaby T. Bagatela, a i może podkradłaby kilku pasażerów "4" jadących do Miasteczka Studenckiego czy Armii Krajowej.Radek_D pisze: 15 wrz 2020, 21:05Może jakby chociaż 44 była na Salwator to by zyskała tych pasażerów?![]()