Re: Wieliczka, Biskupice
: 08 gru 2022, 13:53
Mediateka kierunek Wieliczka Centrum już nie ma tej fatalnej zatoki tylko autobusy stają klasycznie przy krawężniku z jezdni.
XDDD parafrazując: autobus przegubowy musi się wypuścić przednim zwisem nad chodnik, więc nie może tamtędy jechać xDD padłem.WIK pisze: 28 gru 2022, 13:05 Odpowiedzi UMIG Wieliczka dotyczące autobusów aglomeracyjnych w złożonej interpelacji przez jednego z Wielickich radnych.
Pełna jej treść: https://www.facebook.com/WikWieliczka/p ... R6yBiufyal
Jakoś "274" nie skrócono. Zresztą oprócz "274" jest sporo innych aglo które przeczą tej tezie, np. "2x2", "204/224" czy "257/277/280".mkm3 pisze: 29 gru 2022, 18:45Co do 244 to w Zabierzowie na spotkaniu przy temacie likwidacji 208, dyr. Franek przytoczył 244 jako przykład linii skracanej do najbliższej pętli w Krakowie, bo taka polityka, że 2xx mają nie wjeżdżać w głąb miasta. Sami się gubią w zeznaniach..
Akurat te linie to nie mają gdzie wcześniej zawrócić bliżej granic miasta. Krowodrza Górka czy Prądnik Czerwony? Tam nie ma już miejsca.
Górka Narodowa Wschódtomek_m pisze: 31 gru 2022, 0:08 Akurat te linie to nie mają gdzie wcześniej zawrócić bliżej granic miasta. Krowodrza Górka czy Prądnik Czerwony? Tam nie ma już miejsca.
Które spełniają także funkcje miejskie (obsługa Zawiłej czy Jugowic).
Którym właśnie budować ma się pętla na Wzgórzach...
W praktyce oprócz "274" nie ma innego kandydata przeczącego tej tezie.Kaszmir pisze: 30 gru 2022, 1:06 Zresztą oprócz "274" jest sporo innych aglo które przeczą tej tezie, np. "2x2", "204/224" czy "257/277/280".
Taa, chyba jak zrobią stanowiska odjazdowe na parkingu przy "Lewiatanie" i ruch odwrotny jak linie "503" i "137"
Ktoś tu kiedyś przypadkiem nie wspominał, że 307 ma zostać skrócone do Kleparza jak otworzą tramwaj na Górkę Narodową?Zieleńczanin pisze: 31 gru 2022, 10:50 Które spełniają także funkcje miejskie (obsługa Zawiłej czy Jugowic).
Którym właśnie budować ma się pętla na Wzgórzach...
Można wyszukiwać dowody pod tezę, ale generalnie linie aglomeracyjne jeżdżące dalej niż do pierwszej pętli w mieście można podzielić na cztery kategorie:
1) Agloekspresy - nie wymaga komentarza.
Linie 1) nie będą nigdy skracane.