Powiem szczerze, że mi jeszcze chodzi po głowie pomysł 'niekrakoski' - czyli że trzeba by coś chcieć. Niemniej, przy tej skali remontu i prac uważam, że mógłby być realny. Mianowicie, pamiętam jeszcze z lat 90-tych, gdy czasowo 'udrażniano' przełączki czy tworzono tymczasowe remontowe połączenia, aby komunikacja mogła być zachowana. Na przykład do Placu Bohaterów Getta 'podłączano' ulicę Lwowską, gdy trwał remont skrzyżowania Na Zjeździe / Limanowskiego.
Zmierzając do celu, być może po prostu linia "704" powinna czasowo zawracać 'na dole' Ronda Mogilskiego? Na chodniku położyć płyty betonowe, aby zabezpieczyć tenże chodnik przed uszkodzeniami. Usunąć tymczasowo barierki, stojaki itp. Czy taki promień jak poniżej byłby wystarczający do zawrócenia autobusu?
Tramwajów w Mogilską nie ma, więc po obsłużeniu przystanku dla wysiadających kierujący mógłby nawet zawinąć ku lewej 'pod prąd', by potem mieć łatwiej skręcić w prawo na nawrotkę.
Wygrodzić barierkami, żeby piesi nie wchodzili.
Układ linii w czasie zamknięcia Wieczystej
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Wieczystej
Przydałaby się jakaś linia zastępcza na trasie Kurdwanów - po trasie "10" - Kalwaryjska, Limanowskiego, Starowiślna, Grzegórzecka, Al. Pokoju - Dąbie. Załatałaby braki "10", a także "17"/"19" na Starowiślnej i Grzegórzeckiej.
Re: Układ linii w czasie zamknięcia Wieczystej
Może najprościej byłoby zrobić buspas od Cystersów lewym pasem aż do skrętu z Mogilskiego w Lubicz, Nie będzie stania w korkach a z Mogilskiego 07 na dół Ronda nie jest tak daleko.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości