judash pisze: 09 lut 2021, 23:15
Widzę, że jeszcze takie "szare" przystanki są na Cechowej (stara trasa "133")
Powyższy cytat i ostatnie dążenia miasta do łatania dziur komunikacyjnych skłoniły mnie do odświeżenia zapoczątkowanego niegdyś w tym wątku przez
obserwatora tematu dotyczącego ewentualnego autobusu przez Podgórki i Drogę Rokadową do Kosocic. Przy ewentualnych kolejnych większych dostawach Karsanów, myślę, że warto byłoby rozważyć taki pomysł, bo jak było wspomniane tutaj w tym wątku, jest to jeden z rejonów bardziej wykluczonych komunikacyjnie. Przy okazji wspomniana linia mogłaby właśnie jechać wspomnianym w cytacie odcinkiem ulicy Cechowej, obsługując także tamten rejon.
Przebieg takiej linii mógłby być następujący:
"145" Łagiewniki - Fredry, Połomskiego, Turowicza, Witosa, Halszki, Bujaka, Herberta, Cechowa, Podgórki, Droga Rokadowa, Tuchowska, Osterwy - Kosocice (powrót: Kosocice - Sztaudyngera - Osterwy i dalej po tej samej trasie)
Skoro już się bawić, lista przystanków mogłaby wyglądać następująco:
1. Łagiewniki
2. Łagiewniki
3. Sucha
4. Fredry
5. Turowicza
6. Przykopy
7. Kurdwanów P+R
8. Bujaka
9. Herberta
10. Myślenicka
11. Łężce
12. Kurdwanów Kapliczka (ewentualnie Wyżynna od następnej przecznicy)
13. Soboniowicka
14. Wyrwa
15. Podgórki
16. Landaua
17. Fort Rajsko
18. Rajska Szkoła
19. Orszańska
20. Cmentarz Kosocice
21. Kosocice
Tak więc wspomniana linia nie dość, że obsłużyłaby wspomniane wcześniej rejony zapewniając im dojazd do tramwaju na Kurdwanowie i w Łagiewnikach, to zapewniłaby także połączenie ze szkołą w Rajsku, a także z cmentarzem w Kosocicach.