Re: Bronowice, Bronowice Małe
: 14 gru 2021, 13:40
Zwracam honor i szanuję za całą pracę i że nie jesteś miłośnikiem-teoretykiemScania_9640 pisze: 12 gru 2021, 22:44 Jeżdżę po całym Krakowie jak robię zdjęcia czy jadę do pracy i zwiedzam dużo miejsc. 139, 208 i ciąg Bronowicki to praktycznie codziennie, 50 do Grzegórzeckiego, 114, 501 z Galerii również regularnie. Są jeszcze inne linie na których bywam parę razy w tygodniu.

I chwała im za to, ale linia ~f=5 raczej nie wymaga na tych kilku brygadach aż Krakowiaków, stąd sugestia o prostej zamianie.Kaszmir pisze: 14 gru 2021, 13:23 Na "50" jest taki tłok, że ZTP zdecydował się przyspieszyć powrót f5.
I to byłoby bardzo korzystne dla wszystkich! Pozostałe czynniki zgoda, ale jednak w tym wypadku wpływ też ma ile kursów potem skręca pod Bagatelą "w prawo" i "w lewo", gdyż sporo pasażerów jedzie dalejKaszmir pisze: 14 gru 2021, 13:23 - ułożenia rozkładów (pierwszy w stadzie jedzie pełny - dałoby się tak ułożyć rozkłady, że "13" pękałaby w szwach, a np. za nią jechałoby puste "24")

Można próbować kombinować "coś". Różne propozycje na tym forum padały.Kaszmir pisze: 14 gru 2021, 13:23Znów zaznaczę, dla mnie optymalne byłoby 16 kursów/h do Basztowej i 12/h do Podwala. Tylko nie za bardzo jest jakiś sensowny układ do tego. A układ odpowiednio z 20 (Basztowa) i 8/h (Podwale) to zbyt duże ekstremum.
Nie wiem czy porównywanie sytuacji autobusowej do tramwajowej jest zasadne. Na autobusach są dużo większe możliwości kierowania ich po różnych trasach.Kaszmir pisze: 14 gru 2021, 13:23 Wreszcie - układ km jest wypadkową potrzeb wielu rejonów, nie tylko jednego (tu: Bronowic). Czy Złocień nie wolałby by "125" jechało do I Obwodnicy albo Dw. Gł. Wschód? A jednak jedzie do Huty. Czy Chełmońskiego nie wolałoby "501" przez I Obwodnicę, po dawnej trasie? A jednak jedzie tunelem. Itp., itd.