Kitek pisze: 11 wrz 2021, 19:51
Czyli jeżeli na "10" trafi kilka Lajkoników to też będziesz psioczył?... Po maksymalizacji na "24" też był miks po 4 Krakowiaki i Wiednie i nikt tego nie kontestował
Nie mam nic przeciwko, ale tylko w przypadku, jeśli inne linie są w pełni niskopodłogowe - a nie, jeśli dołożymy w zamian Wiednie na "3" lub "18". Parafrazując stare przysłowie - jak Lajkoniki będą do wszystkiego, to będą do niczego. Nikt przecież nie będzie czekał pół godziny na niskopodłogowy tramwaj, a do tego zepsujemy renomę linii w pełni niskopodłogowej. Naprawdę takie rozwiązanie wydaje Wam się lepsze?
Z tego co pamiętam, w przypadku "24" nie było innej linii pół na pół. Natomiast jeśli była, uważam, że dużo lepiej byłoby, gdyby jedna z tych linii była w pełni wysoka, a inna w pełni niska.
Kitek pisze: 11 wrz 2021, 19:51
Na razie nie będzie żadnej niskiej linii na Piastów.
A szkoda, bo skierowanie EU8N na "21" zamiast na "44" (czy tam "74") nic nie kosztuje, a z pewnością przyniosłoby wiele korzyści dla mieszkańców Huty.
Kitek pisze: 11 wrz 2021, 19:51
Tylko od kilku miesięcy bez przerwy toczą się dyskusje o awariach 3x105Na i nadal nie doprowadzono do sytuacji by chociaż kolejne dwa dni odbyły się bez awarii tego taboru (a przynajmniej tego należy wymagać).
Mówiłem akurat o nowoczesnych wagonach, co do których wymagacie wyjazdu ogromnej liczby codziennie. Sprawę Uffoków trzeba rozwiązać, ale ucieczka od problemu nie rozwiąże problemu (likwidacja/rozpięcie przyniesie inne problemy, o których pisałem wyżej).
Kitek pisze: 11 wrz 2021, 19:51
Czyli już za tydzień/miesiąc otwarcie?

Coś mnie ominęło
Nie da się wskrzesić zezłomowanego wagonu

- a po budowie tej linii przyda się jak najwięcej taboru 40+...
Kitek pisze: 11 wrz 2021, 19:51
Policz sobie ile jest jeszcze wolnych wagonów 32m w obydwu Zajezdniach

.
Chyba założyłeś różowe okulary

. Linie "3", "9", "14" (zakładam że informacja z psmkms o skierowaniu na tę linię wyłącznie taboru 32m jest prawdziwa), "18", "24" i "50" to razem 67 brygad na 75 możliwych. Wykorzystanie - 89%. To całkiem sporo, zważywszy na to, że najbardziej niezawodne NGT6 wahają się mniej więcej w tych ramach wykorzystania. A jeszcze dokładając całkiem prawdopodobne szczytówki na "50", wykorzystanie wyniesie 96%! I gdzie są te wolne Lajkoniki?
Kitek pisze: 11 wrz 2021, 19:51
Zwłaszcza, że nie korzystasz z "52" to co mnie pozostali obchodzą.
Podaj mi dowolny przykład roszady taborowej taki, aby bilans był dodatni, wszystko wyrobiło i Uffoki zniknęły z "52", a dopiero potem zarzuć mi nieobiektywność. Przeanalizowałem kilkanaście wariantów, i wszędzie, nie wiedzieć czemu, bilans takiej zmiany wychodził mi ujemny - albo na zero, ale biorąc pod uwagę skrócenie ogólnej długości wagonów (z 40m zostaje 26m), nie uważam, aby rozwiązanie to się opłacało. Naprawdę, byłbym chętny poznać Twoje rozwiązanie - może to ja jestem głupi i źle kombinowałem...
Odpowiadając zaś na Twoją zaczepkę: Ty to chyba jesteś nagminnym pasażerem "52", skoro pasażerowie innych linii Cię zupełnie nie obchodzą

.
Kitek pisze: 11 wrz 2021, 19:51
Istnieje: ostateczne porzucenie KM i kolejny wzrost samochodów na drogach.
To chyba nie jest najlepsze rozwiązanie...