Co do kurdwanowskich "3x", że Kurdwanów dostał parzyste:
- "32" do Cm. Rakowickiego (przecieranie szlaku "50", przez Starowiślną i Grzegórzecką),
- "34" do Krowodrzy Górki (też przecieranie szlaku "50", przez Starowiślną, Westerplatte, Długą),
- "36" do Salwatora (po trasie "6"),
- "38" do Bronowic (po trasie "6" do Filharmonii, potem jak "8").
Jeszcze we wrześniu 2006 doszła "30", choć nie miała nic wspólnego z Kurdwanowem. To była linia okrężna Dw. Gł. Zachód (przejazdówka) - wokół Plant przeciwnie do wskazówek zegara - Dw. Gł. Zachód. Także był komplet parzystych "3x".
Potem był podobny plan by Bieżanów dostał nieparzyste "3x" ("33", "39" itd.). Na szczęście z tego zrezygnowano, może dlatego że Przewoźnikowi zabrano organizację km. W linku, w pkt 3, jest więcej o kurdwanowskich "3x":
https://krabok.wordpress.com/2015/03/07 ... i-3x-cz-i/
Częstotliwości też były nietypowe. "32" miało f15 (wtedy na reszcie linii obowiązywało f10/20), "34" miało f10, "36" i "38" miały f20 każda i były skoordynowane do łącznego f10.
W międzyczasie, na początku 2007, dobudowano kolejny odcinek torowiska na Pawiej i zlikwidowano "30" (mega pustak), w zamian tworząc nowe "24" na zupełnie niekurdwanowskiej trasie: z Bronowic do przejazdówki przy Politechnice.
Sprawy uporządkowano w większości pod koniec 2007, po oddaniu wyremontowanego torowiska do KG i połączeniu go z Pawią. I tak:
- zlikwidowano "36/38" i wróciła mocna "6",
- "24" z Politechniki wydłużono do KG i dano nowy numer "12" (to ta słynna, kontrowersyjna "12"),
- do Kurdwanowa pociągnięto z powrotem nowe-stare "24".
Wtedy uchowało się tylko "34", które jedynie zostało wyprostowane przez Pawią. To był czas, gdy górną Pawią jechały aż trzy linie: "12", "19", "34". Na "34" przyszedł czas pod koniec 2008, gdy zostało zamieniono w tunelową "50".