ant_sm pisze: ↑03 gru 2021, 20:58
Co do 139 na Rondzie Piastowskim nie masz jak odstawić autobusu, więc nie będziesz miał możliwości wyrównania opóźnień i będą się nawarstwiały. Nie jestem przekonany do tego pomysłu.
Zawsze można wydłużyć zatokę w którąś stronę
Scania_9640 pisze: ↑04 gru 2021, 0:01
Sporo studentów z Huty jeździ do UR Balicka(139), wiem bo nieraz widziałem i bardzo często jeżdżę tą linią, bo mam koło domu, więc skrócenie jej to trochę słaby pomysł.
No to cóż, mogą się przesiąść. Jest częsta linia na UR Balicka, zawsze można się przesiąść. Nie widzę zupełnie sensu pchania na siłę linii naokoło do Huty zamiast w miarę prostego "501".
ant_sm pisze: ↑03 gru 2021, 20:58
182 wpuszczony tak głęboko aż do Solnej to też zły pomysł bo w tamtym rejonie są mega korki i będzie jeździł opóźniony niewiele mniej niż obecne 139.
Scania_9640 pisze: ↑04 gru 2021, 0:01
182 do Solnej z jednej strony ciekawy pomysł z drugiej strony słaby pomysł bo w godzinach szczytu tam są okropne korki i czy jest sens puszczać autobus, tam gdzie tramwaj.
Szczerze mówiąc, nie znam absolutnie korków w tym rejonie, poza tym, że wiem o korkach na Moście Kotlarskim. Jedyne inne miejsce, które widzę na końcówkę w tym rejonie to Masarska (chyba, że Starowiślna wyrobi z dwoma liniami). Może to zdałoby egzamin?
ant_sm pisze: ↑03 gru 2021, 20:58
Dodatkowo jazda z Mistrzejowic na Kazimierz przez al. 29 Listopada to tak mocno naokoło i przez korki więc nie jestem przekonany do tej argumentacji.
Na pewno naokoło, aczkolwiek nie jestem przekonany, czy korki byłyby aż tak wielkim problemem. Na pewno jakieś opóźnienia by łapała, jednakże wg mnie ze względu na omijanie części Dobrego Pasterza przez Lublańską byłaby bardziej punktualna niż "139".
ant_sm pisze: ↑03 gru 2021, 20:58
501 i 504 bardzo mi się podobają, natomiast nie wiem czy ciągnięcie 501 aż do Kombinatu w sytuacji kiedy mamy 182 jest konieczne.
Można skrócić połowę "501" do Bulwarowej. Nie chciałem skracać całej linii, bo to kolejne cięcia na Kombinacie, a bilans zmian i tak wydaje się dodatni.
Scania_9640 pisze: ↑04 gru 2021, 0:01
501 co 7.5min w obsłudze mobilisa nie przejdzie, gdyż mają obecnie 2 wolne przeguby, i wątpię żeby to się zmieniło w ciągu 2 lat. Musiałoby tu dojść ponownie do zamiany przewoźnika.
Dla chcącego nic trudnego
ant_sm pisze: ↑03 gru 2021, 20:58
Czy 504 podoła w 12m? Teoretycznie tak, ale z drugiej strony teraz masz 7 kursów w 18m, co prawda w przypadku 182 wypada główny potok od Ronda Piastowskiego, ale myślę, że kwestia do zastanowienia się.
"511" jeździ z tego co wielokrotnie obserwuję naprawdę puste na Kleparzu, zresztą nie słyszałem jeszcze głosów mówiących, że przeguby są konieczne. Sądzę, że "504" da sobie radę jako częstsza linia bez potoków z Mistrzejowic, aczkolwiek oczywiście wymaga to zastanowienia się.
Scania_9640 pisze: ↑04 gru 2021, 0:01
Likwidacja 511 to słaby pomysł, bo duże potoki ma do MŚ AGH w dwóch stronach, jest to linia, gdzie kursuje dużo studentów i potrzeba jej na Alejach i na Czarnowiejskiej. 501 ma swoich pasażerów i pomimo F7.5 nie wiem czy by to starczyło
"511" wylatuje, ponieważ "501" dostaje f~7,5, więc nie rozumiem argumentu. Nie wyobrażam sobie utrzymania jej przy mocnej "501", skoro jej celem jest wspomaganie tejże.