
https://www.facebook.com/PKKinfo/posts/ ... gfUZiELEYl#utrudnienia_pkk (15:30) Zatrzymanie na Starym Kleparzu > Teatr Słowackiego, brak przejazdu w stronę Długiej i Dworca. Pierwszy stoi testowy Ikarus.
Info, zdjęcia: Joanna.
https://www.facebook.com/PKKinfo/posts/ ... gfUZiELEYl#utrudnienia_pkk (15:30) Zatrzymanie na Starym Kleparzu > Teatr Słowackiego, brak przejazdu w stronę Długiej i Dworca. Pierwszy stoi testowy Ikarus.
Info, zdjęcia: Joanna.
Wypadły w sensie awarie, czy brak kierowców?damian_krk2 pisze: 28 lip 2022, 17:49 jak udało mi się dowiedzieć 2 brygady wypadły z winy przewoźnika.
I dziwić się że ludzie na Mydlnikach chcą zmian linii, tyle ciekawe że tam wieczne są problemy na 139, gdzie indziej nie widać aż takich różnic, wielce szanowny dyrektor ma na aglo a miejskie linie są wycinane o połowę!damian_krk2 pisze: 28 lip 2022, 17:49 To co MPK odwala to jest dramat. Zgodnie z rozkładem częstotliwość f-15 na 139. A w realu? Najpierw na przystanku Żeromskiego czekałem 45min na 139, jak udało mi się dowiedzieć 2 brygady wypadły z winy przewoźnika. Następnie po załatwieniu sprawy na Mistrzejowicach okazało się, że czekałem kolejne 30min na 139.
Życzę powodzenia z rozkładami wakacyjnymi. O jakichkolwiek nowych agloekspresach można zapomnieć.
MPK ma prezesa, nie ma dyrektora.MichalTyniec pisze: 28 lip 2022, 20:46wielce szanowny dyrektor ma na aglo a miejskie linie są wycinane o połowę!
Ale to on dysponuje i uruchamia linie które muszą być konsultowane z MPK a potem tak to wygląda, dlaczego okrada się regularnie miejskie linie a nie aglo? I jeszcze wielce zapowiada kolejne agloexpressy.
Jak najbardziej
Dzień dniu nierówny w tym miasteczku. Miałem 139 na rano w zeszły czwartek czy piątek to byłem max -10 przez cały dzień. Bardziej to kwestia sypania się aut lub braku kierowców - chociaż sukcesywnie są przerzucane plany między zajezdniami. Wola wzięła jakieś 139 ostatnio więc powinno być lepiej.damian_krk2 pisze: 28 lip 2022, 17:49 To co MPK odwala to jest dramat. Zgodnie z rozkładem częstotliwość f-15 na 139. A w realu? Najpierw na przystanku Żeromskiego czekałem 45min na 139, jak udało mi się dowiedzieć 2 brygady wypadły z winy przewoźnika. Następnie po załatwieniu sprawy na Mistrzejowicach okazało się, że czekałem kolejne 30min na 139.
Życzę powodzenia z rozkładami wakacyjnymi. O jakichkolwiek nowych agloekspresach można zapomnieć.
A mieszkańcy Krakowa kursujący miejskimi liniami to jeżdżą za darmo że można im wycinać kursy?Kaszmir pisze: 28 lip 2022, 22:08 O rety a co do tego ma dyr. Franek? Czy wszystko w tym mieście musi być jego winą? Niebawem będzie też winny brudowi na ulicach, zwalonym drzewom i organizacji igrzysk w Krakowie.
Skąd w ogóle pewność, że ZTP ma wpływ na to, które linie są obsadzone a które nie? Przypomnę, że wiosną wyszło że MPK cały problem ukrywało przed ZTP. Możecie sobie stąd wywnioskować, jaki jest przepływ (a raczej jego brak) informacji od Przewoźnika do Organizatora.
Niemniej, czyjakolwiek to była decyzja, to jest dla mnie zrozumiałe, że w pierwszej kolejności brygady są wysyłane na linie rzadziej kursujące. Jak autobus kursuje raz na godzinę, to brak brygady byłby jeszcze bardziej bolesny niż gdy kursuje co kilkanaście minut. To raz, a dwa że Miasto jest związane umowami z Gminami - zapewne niewywiązanie się z nich oznaczałoby kary finansowe, które Kraków musiałby płacić. Z pieniędzy podatników, czyli Waszych i naszych.
Kaszmir chyba wyraźnie Ci wytłumaczył, że prawdopodobnym priorytetem jest obsłużenie w pierwszej kolejności linii z niskimi częstotliwościami, których wypadnięcie kursów jest zdecydowanie bardziej uciążliwe. A to że takowe można znaleźć głównie na aglo to już inna sprawa. Chociaż myślę, że gdybyś przeprowadził dokładne badania to prawdopodobnie znalazłbyś więcej niezrealizowanych kursów "304" niż np. "110" czy "121".MichalTyniec pisze: 28 lip 2022, 22:25A mieszkańcy Krakowa kursujący miejskimi liniami to jeżdżą za darmo że można im wycinać kursy?
No to zrób Twoim tokiem myślenia częstotliwość 139 co 25 minut bo i tak jej częściej nie ma, przynajmniej wtedy zawsze się pojawi, świetny plan, co do 112 to chyba się troszkę zapędziłeś, 9km od centrum to ma być linia aglo?Mr. Passenger pisze: 28 lip 2022, 23:27 Kaszmir chyba wyraźnie Ci wytłumaczył, że prawdopodobnym priorytetem jest obsłużenie w pierwszej kolejności linii z niskimi częstotliwościami, których wypadnięcie kursów jest zdecydowanie bardziej uciążliwe. A to że takowe można znaleźć głównie na aglo to już inna sprawa. Chociaż myślę, że gdybyś przeprowadził dokładne badania to prawdopodobnie znalazłbyś więcej niezrealizowanych kursów "304" niż np. "110" czy "121".
Swoją drogą bardzo ciekawi mnie twoja wizja priorytetu linii miejskich nad aglomeracyjnymi. Zwłaszcza biorąc pod uwagę fakt, że "112" jest wręcz idealnym przykładem linii podmiejskiej, którą różni od aglo tylko to, że 50 lat temu ktoś zadecydował o wciągnięciu Tyńca w granice miasta i gdyby nie ta decyzja to dzisiaj sam byłbyś pasażerem aglo![]()
Dobrze wyjaśnił to Jorg - dzień dniowi nierówny. Tabor i kierowcy to jedno, a korki to drugie.MichalTyniec pisze: 28 lip 2022, 23:34No to zrób Twoim tokiem myślenia częstotliwość 139 co 25 minut bo i tak jej częściej nie ma
Zielonki są bliżej centrum Krakowa niż Tyniec.MichalTyniec pisze: 28 lip 2022, 23:34co do 112 to chyba się troszkę zapędziłeś, 9km od centrum to ma być linia aglo?I jadąca 27 minut do miasta? Dobry żart
![]()
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości