
14.10.2022 [przyjazd czwartego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
-
- Ekspert
- Posty: 579
- Rejestracja: 22 lis 2020, 23:01
- Lokalizacja: Kraków, Grzegórzki
14.10.2022 [przyjazd czwartego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
Pojawiły się koleje międzymiastowe w Jakdojade! 

-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: 14.10.2022
Po raz drugi dziś blokada w Tyńcu, 112 do Skawina Podgórki, ale teraz nie z powodu autobusu 
Re: 14.10.2022
DH408 dziś na "310" ...
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Ekspert
- Posty: 2059
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 14.10.2022
Skąd te 3 kropki na końcu? Hybryda na 310 dość często jest
Re: 14.10.2022
Ponieważ linia ta ma na tyle duże napełnienia, że 2-drzwiowce powinny z niej zniknąć.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
- Ekspert
- Posty: 2059
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 14.10.2022
To również powinny zniknąć z 211, 2x2, 229, 249, 307.. idąc typ tropem dajmy je na krótkie aglo typu 207, 287 gdzie nie spełniają swojej roli.. One właśnie są z myślą o długich liniach aglomeracyjnych, i MANy tak samo będą wykorzystywane.Bayer2003 pisze: 14 paź 2022, 18:39 Ponieważ linia ta ma na tyle duże napełnienia, że 2-drzwiowce powinny z niej zniknąć.
Ps. Nie mówiąc o tym, że kiedyś na 210 dzień w dzień jeździły hybrydy i dość dobrze się sprawdzały.
Re: 14.10.2022
Powinny zniknąć z linii, które wjeżdżają do Centrum miasta i wymieniają pasażerów na jego obszarze (pamiętajmy, że "310" powstała też na bazie "114"). Na liniach dojeżdżających z aglomeracji wyłącznie do najbliższego tramwaju nie stanowią problemu, ponieważ wymiana pasażerska na obszarze Krakowa prawie nie występujeScania_9640 pisze: 14 paź 2022, 18:46 To również powinny zniknąć z 211, 2x2, 229, 249, 307.. idąc typ tropem dajmy je na krótkie aglo typu 207, 287 gdzie nie spełniają swojej roli.. One właśnie są z myślą o długich liniach aglomeracyjnych, i MANy tak samo będą wykorzystywane.
Ps. Nie mówiąc o tym, że kiedyś na 210 dzień w dzień jeździły hybrydy i dość dobrze się sprawdzały.

https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 14.10.2022
Mała pętla BM zablokowana. NGT6 stoi na awaryjnych w asyście policji i nadzoru MPK.
Gdzieś z godzinę temu na Czarnowiejskiej->CK widziany MZ005 jako AR na "159".
Gdzieś z godzinę temu na Czarnowiejskiej->CK widziany MZ005 jako AR na "159".
-
- Ekspert
- Posty: 2059
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 14.10.2022 [przyjazd drugiego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
W porannym szczycie 310 w Krakowie pasażerowie tylko wysiadają, mało kto wsiada, a w drugą stronę jest odwrotnie, ja tam uważam że na 310 bardzo dobrze się sprawdzają a już kilka razy jechałem na całej trasie.Bayer2003 pisze: 14 paź 2022, 18:53 Powinny zniknąć z linii, które wjeżdżają do Centrum miasta i wymieniają pasażerów na jego obszarze (pamiętajmy, że "310" powstała też na bazie "114"). Na liniach dojeżdżających z aglomeracji wyłącznie do najbliższego tramwaju nie stanowią problemu, ponieważ wymiana pasażerska na obszarze Krakowa prawie nie występuje. Dwudrzwiowych hybryd jest zaledwie 9 sztuk (z czego zapewne nie wszystkie codziennie jeżdżą), z pewnością ich posyłania na "3xx" dałoby się uniknąć.
Re: 14.10.2022 [przyjazd drugiego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
Ja kilka razy jechałem "310" (wprawdzie tylko w obrębie miasta) i zauważyłem coś nieco innego - linia w Krakowie notuje olbrzymie wymiany pasażerskie na większości przystanków, jest to potok dawnej "114".Scania_9640 pisze: 14 paź 2022, 19:26 W porannym szczycie 310 w Krakowie pasażerowie tylko wysiadają, mało kto wsiada, a w drugą stronę jest odwrotnie, ja tam uważam że na 310 bardzo dobrze się sprawdzają a już kilka razy jechałem na całej trasie.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 14.10.2022 [przyjazd drugiego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
Gdzie niby w mieście te olbrzymie wymiany? Ostatnio parę razy miałem poranne 501 i widziałem, że bardzo dużo pasażerów 310 wypada na ROK i Bronowicach SKA, potem jedzie max 3/4 miejsc siedzących zajęte. W stronę ROK rano ani razu nie widziałem w tym więcej jak 40-50% miejsc siedzących.
Re: 14.10.2022 [przyjazd drugiego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
Jubilat, Muzeum Narodowe, Czarnowiejska, Przybyszewskiego - wymiana pasażerska na tych przystankach jest dwustronna i zaledwie dwie pary drzwi w autobusie mogą ją opóźniać. Bywają na tej linii napełnienia bardzo wysokie, bywają też kursy puste - linia ta w mieście przejęła potoki dawnej "114" i jeżdżą nią ci sami pasażerowie co linią "173", z tym że "310" ma f~15, a "173" f~12, co sprawia że linie te nie są nijak skoordynowane. Jeżeli "173" jedzie tuż przed "310", na terenie miasta "310" jest pusta. Jeżeli odwrotnie, sytuacja jest nieco inna. Napełnienia tej linii na odcinku miejskim są bardzo nieregularne, jednak nie są niskie i na pewno nie powinno się na tą linię posyłać dwudrzwiowych autobusów.yosujiro pisze: 14 paź 2022, 21:55 Gdzie niby w mieście te olbrzymie wymiany? Ostatnio parę razy miałem poranne 501 i widziałem, że bardzo dużo pasażerów 310 wypada na ROK i Bronowicach SKA, potem jedzie max 3/4 miejsc siedzących zajęte. W stronę ROK rano ani razu nie widziałem w tym więcej jak 40-50% miejsc siedzących.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 14.10.2022 [przyjazd drugiego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
Cóż pozostaje mi się z Tobą nie zgodzić, bo na obszarze miejskim nie widziałem ani razu na tyle dużego napełnienia, żeby dwudrzwiowe auto było problemem. Jest zadowalające, ale bez przesady. Zresztą przyzwyczajaj się, bo z tego co słyszałem od kierowców z MPK, MANy z najnowszej dostawy mają regularnie chodzić na 307, 310 i 337 w ramach propagandy agloexpresów.
-
- Ekspert
- Posty: 2059
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: 14.10.2022 [przyjazd drugiego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
To wtedy 307 musiałoby przejść na Bieńczyce w jakimś stopniu, bo tam właśnie trafią. Chociaż osobiście liczyłem że będą jeździć u mnie na aglo z Bronekyosujiro pisze: 14 paź 2022, 22:11 Cóż pozostaje mi się z Tobą nie zgodzić, bo na obszarze miejskim nie widziałem ani razu na tyle dużego napełnienia, żeby dwudrzwiowe auto było problemem. Jest zadowalające, ale bez przesady. Zresztą przyzwyczajaj się, bo z tego co słyszałem od kierowców z MPK, MANy z najnowszej dostawy mają regularnie chodzić na 307, 310 i 337 w ramach propagandy agloexpresów.

Re: 14.10.2022 [przyjazd drugiego Lajkonika z kolejnej dostawy, #HY701]
Nie jest problemem pod względem pojemności - ludzie się mieszczą, po prostu wymiana pasażerska trwa dłużej, a jest sporo linii, gdzie taka ilość drzwi w ogóle by nie przeszkadzała.yosujiro pisze: 14 paź 2022, 22:11 Cóż pozostaje mi się z Tobą nie zgodzić, bo na obszarze miejskim nie widziałem ani razu na tyle dużego napełnienia, żeby dwudrzwiowe auto było problemem. Jest zadowalające, ale bez przesady.
"337" moim zdaniem jeszcze ok (linia nie jedzie chociażby przez Aleje), na pozostałych dwóch jest to jednak bardzo zła wiadomość i dalej nie rozumiem dlaczego podjęto decyzję o zamówieniu kolejnych autobusów 2-drzwiowychyosujiro pisze: 14 paź 2022, 22:11 Zresztą przyzwyczajaj się, bo z tego co słyszałem od kierowców z MPK, MANy z najnowszej dostawy mają regularnie chodzić na 307, 310 i 337 w ramach propagandy agloexpresów.

https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] i 2 gości