Bayer2003 pisze: 23 sty 2023, 15:54
Nikt nie chce na "52" samych ufoków, jednak tramwajów 40m+ wyraźnie brakuje, a na szybko kolejne ufoki są jedyną opcją.
Serio?
MateuszBorek pisze: 13 sty 2023, 1:19
W sumie przy cięciach do 10/20 będzie można całkowicie wycofać E1 solo i z doczepami,
a wszystkie 105Na połączyć w ufoki i wysyłać 14 z 19 połączonych ufoków. Akurat tyle ile potrzeba na 52.
Wtedy zostaniemy z jedną linią wysokodłogową.
lukaszpdg pisze: 24 sty 2023, 1:31
105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.
Nie przetłumaczysz niektórym. Zaznaczę, że Konstale jako składy są ok.
Dobrym Uffokiem z Huty, który można uważać za wzór, to #HZ255+256+257, szkoda, że reszta jest tak beznadziejna, notoryczne awarie, większość wozów ze sobą nie współpracuje, łączy się je na siłę. #HZ251 to rdza i obraz nędzy, ale fakt jeszcze jeździ.
Ludzie, albo tramwaj jest sprawny i przejedzie tydzień bez awarii, albo siedzi na zajezdni i jest naprawiany, a nie na siłę wysyła się niesprawny wóz, który zaraz zalicza zjazd. Nie dziwię się, że mieszkańcy z Piastów są już tym faktem zirytowani i żądają zmian.
Ciekawe, że nawet hejtowany Protram nie zalicza tyle awarii, co wielbiony przez "śmietankę" uffok. #RZ213 zaliczył w ciągu 28h trzy zjazdy awaryjne.
Co niektórzy ciągle narzekają na te złe Krakowiaki, a jakie awaryjne, tylko jak przyjdzie co do czego, to wolicie ten "awaryjny Krakowiak" do siebie na linii "24" niż wspaniały Konstal. Lepiej wciskać złom innym. Prawda?
