Strona 1 z 2

23.01.2023

: 23 sty 2023, 15:47
autor: brovar
Nowy tydzień zaczął się cudownie. #RZ213 z "52-11" zaliczyć zgon po raz drugi przed godz 12.
Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.

Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię. :twisted:

Re: 23.01.2023

: 23 sty 2023, 15:54
autor: Bayer2003
brovar pisze: 23 sty 2023, 15:47 Cudownie się tydzień zaczął. #RZ213 z "52-11" zaliczyć zgon po raz drugi.
Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.

Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię. :twisted:
Nikt nie chce na "52" samych ufoków, jednak tramwajów 40m+ wyraźnie brakuje, a na szybko kolejne ufoki są jedyną opcją. Osobiście jestem zwolennikiem kupna wyłącznie 40m+ tramwajów w najbliższym przetargu i docelowego końca trójskładów, jednak MPK ma niestety nieco inne plany, chcąc dalej kupować tabor 26m i 33m.

Re: 23.01.2023

: 23 sty 2023, 18:11
autor: Ydhflx
brovar pisze: 23 sty 2023, 15:47 Reszta to niezawodne Krakowiaki.

Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię. :twisted:
Krakowiak #RG902 właśnie padł na Starowiślnej 🙃

Re: 23.01.2023

: 23 sty 2023, 18:17
autor: Scania_9640
brovar pisze: 23 sty 2023, 15:47 Nowy tydzień zaczął się cudownie. #RZ213 z "52-11" zaliczyć zgon po raz drugi przed godz 12.
Obecnie na linii mamy 5 Uff #HZ250, HZ255, #HZ284, #RZ226 i #RZ234.
Reszta to niezawodne Krakowiaki.

Wy chcecie same uffoki na "52", zejdzie na ziemię. :twisted:
Niezawodne Krakowiaki? Nie ma dnia żeby któryś nie zepsuł się. A patrząc na wiek krakowiaków i 105Na to jednak te pierwsze powinny być mniej awaryjne, a są tak samo, a może i nawet bardziej.

Re: 23.01.2023

: 23 sty 2023, 22:01
autor: Ruppert
Możecie zrobić podział na widziane autobusowe i osobno tramwajowe? Tych drugich mogłoby nie być wcale, przynajmniej dla mnie.

Re: 23.01.2023

: 23 sty 2023, 22:55
autor: Scania_9640
Ruppert pisze: 23 sty 2023, 22:01 Możecie zrobić podział na widziane autobusowe i osobno tramwajowe? Tych drugich mogłoby nie być wcale, przynajmniej dla mnie.
Po co taki podział? Lepiej jak tramwaje i autobusy są pod ręką i w 1 poście a nie w kilku

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 1:31
autor: lukaszpdg
Scania_9640 pisze: 23 sty 2023, 18:17 Niezawodne Krakowiaki? Nie ma dnia żeby któryś nie zepsuł się. A patrząc na wiek krakowiaków i 105Na to jednak te pierwsze powinny być mniej awaryjne, a są tak samo, a może i nawet bardziej.
105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 8:09
autor: Scania_9640
lukaszpdg pisze: 24 sty 2023, 1:31 105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.
Są już leciwe i mają prawo się psuć, w porównaniu do krakowiaków

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 9:02
autor: elot360
Ruppert pisze: 23 sty 2023, 22:01 Możecie zrobić podział na widziane autobusowe i osobno tramwajowe? Tych drugich mogłoby nie być wcale, przynajmniej dla mnie.
W tym dziale jest tak mały ruch, niektóre dni nawet nie mają założonego swojego tematu, że proponowane przez ciebie dzielenie włosa na czworo nie ma żadnego sensu

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 9:40
autor: Kaszmir
Scania_9640 pisze: 24 sty 2023, 8:09Są już leciwe i mają prawo się psuć, w porównaniu do krakowiaków
Tak, acz w przypadku krakowiaków "awarie" to często problem z oprogramowaniem, który udaje się naprawić po restarcie software'u. Trwa to parę minut, jest denerwujące i wstrzymuje ruch, tyle dobrze że potem tramwaj jedzie dalej liniowo a nie zjeżdża do zajezdni.

Przy okazji, gdy MPK testowało zapowiedzi głosowe na zewnątrz tramwajów (parę tygodni temu), otrzymaliśmy info że wraz z tą zmianą, krakowiaki dostały aktualizację i restarty powinny być szybsze, tak do minuty. Info niesprawdzone.

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 16:32
autor: pawel200020
Kaszmir pisze: 24 sty 2023, 9:40 Tak, acz w przypadku krakowiaków "awarie" to często problem z oprogramowaniem, który udaje się naprawić po restarcie software'u. Trwa to parę minut, jest denerwujące i wstrzymuje ruch, tyle dobrze że potem tramwaj jedzie dalej liniowo a nie zjeżdża do zajezdni.

Przy okazji, gdy MPK testowało zapowiedzi głosowe na zewnątrz tramwajów (parę tygodni temu), otrzymaliśmy info że wraz z tą zmianą, krakowiaki dostały aktualizację i restarty powinny być szybsze, tak do minuty. Info niesprawdzone.
Zabawne, że zamiast naprawić błąd w sofcie doraźnie łata się tzw "hotfixa", skoro występują problemy czysto softowe to co za problem zebrać logi z systemu, zdiagnozować usterkę i ją naprawić?

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 18:51
autor: brovar
Bayer2003 pisze: 23 sty 2023, 15:54 Nikt nie chce na "52" samych ufoków, jednak tramwajów 40m+ wyraźnie brakuje, a na szybko kolejne ufoki są jedyną opcją.
Serio?
MateuszBorek pisze: 13 sty 2023, 1:19 W sumie przy cięciach do 10/20 będzie można całkowicie wycofać E1 solo i z doczepami, a wszystkie 105Na połączyć w ufoki i wysyłać 14 z 19 połączonych ufoków. Akurat tyle ile potrzeba na 52.
Wtedy zostaniemy z jedną linią wysokodłogową.
lukaszpdg pisze: 24 sty 2023, 1:31 105 też są awaryjnie, nie ma dnia żeby nie padło. W niedzielę zjeżdzał awaryjnie z otwartymi drzwiami w drugim wagonie RZ234+233+206.
Nie przetłumaczysz niektórym. Zaznaczę, że Konstale jako składy są ok.

Dobrym Uffokiem z Huty, który można uważać za wzór, to #HZ255+256+257, szkoda, że reszta jest tak beznadziejna, notoryczne awarie, większość wozów ze sobą nie współpracuje, łączy się je na siłę. #HZ251 to rdza i obraz nędzy, ale fakt jeszcze jeździ.


Ludzie, albo tramwaj jest sprawny i przejedzie tydzień bez awarii, albo siedzi na zajezdni i jest naprawiany, a nie na siłę wysyła się niesprawny wóz, który zaraz zalicza zjazd. Nie dziwię się, że mieszkańcy z Piastów są już tym faktem zirytowani i żądają zmian.

Ciekawe, że nawet hejtowany Protram nie zalicza tyle awarii, co wielbiony przez "śmietankę" uffok. #RZ213 zaliczył w ciągu 28h trzy zjazdy awaryjne.

Co niektórzy ciągle narzekają na te złe Krakowiaki, a jakie awaryjne, tylko jak przyjdzie co do czego, to wolicie ten "awaryjny Krakowiak" do siebie na linii "24" niż wspaniały Konstal. Lepiej wciskać złom innym. Prawda? :twisted:

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 19:53
autor: suchy
Kaszmir pisze: 24 sty 2023, 9:40 Przy okazji, gdy MPK testowało zapowiedzi głosowe na zewnątrz tramwajów (parę tygodni temu), otrzymaliśmy info że wraz z tą zmianą, krakowiaki dostały aktualizację i restarty powinny być szybsze, tak do minuty. Info niesprawdzone.
Potwierdzam - czas resetu wagonu został skrócony z 2 minut do chyba 20 sekund ;)

Re: 23.01.2023

: 24 sty 2023, 20:58
autor: kucyk
Wczoraj na ulicy Kosocickiej mijałem Mercedesa Conecto #DO 201 na "133"

Re: 23.01.2023

: 25 sty 2023, 0:58
autor: Bądź Wola Twoja
kucyk pisze: 24 sty 2023, 20:58 Wczoraj na ulicy Kosocickiej mijałem Mercedesa Conecto #DO 201 na "133"
135-02.