15.02.2023

- Codzienne aktualności z Aglomeracji Krakowskiej
brovar
Ekspert
Posty: 545
Rejestracja: 05 sie 2020, 10:05

15.02.2023

Post autor: brovar » 15 lut 2023, 8:25

Przy Poczcie Gł zjazd uffoka do zajezdni, trzeci dzień z rzędu zalicza awarię.
Od czasu kolizji tramwaj #RZ237+238+230 więcej stoi niż jeździ, najgorszy złom w Podgórskiej zajezdni.
05.04.2024 awarii doznały #RZ213, #RZ226, #RZ237, #RZ264 i #RZ273. :!:

suchy
Ekspert
Posty: 1173
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: 15.02.2023

Post autor: suchy » 15 lut 2023, 8:40

brovar pisze: 15 lut 2023, 8:25 Przy Poczcie Gł zjazd uffoka do zajezdni, trzeci dzień z rzędu zalicza awarię.
Od czasu kolizji tramwaj #RZ237+238+230 więcej stoi niż jeździ, najgorszy złom w Podgórskiej zajezdni.
Z tego co wiem, to najczęściej problemy sprawia "nowy" trzeci wagon, bo rozłącza jazdę.

impuls
Ekspert
Posty: 1564
Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05

Re: 15.02.2023

Post autor: impuls » 15 lut 2023, 9:09

A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.

Awatar użytkownika
LLoan
Specjalista
Posty: 453
Rejestracja: 26 maja 2022, 15:55
Lokalizacja: Kraków-Czyżyny

Re: 15.02.2023

Post autor: LLoan » 15 lut 2023, 9:34

impuls pisze: 15 lut 2023, 9:09 A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Może warto również pomyśleć o co najmniej jednej dłuższej rezerwie niż 26m?

suchy
Ekspert
Posty: 1173
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: 15.02.2023

Post autor: suchy » 15 lut 2023, 9:50

impuls pisze: 15 lut 2023, 9:09 A RZ234+RZ233+RZ206 też zjechał z 52-11 oraz RG906. Chyba teraz są trzy rezerwy na "52". Ogólnie porażka z tym taborem 40 metrowym. Może powinni z Warszawy ściągnąć trochę 105-ek na ufoki, mają w lepszym stanie.
Przecież ufok jest normalnie na trasie - w tym momencie TTSS pokazuje go na Wieczystej w stronę Piastów i cały czas jedzie.

Vanilos
Specjalista
Posty: 246
Rejestracja: 27 sie 2020, 18:24

Re: 15.02.2023

Post autor: Vanilos » 15 lut 2023, 12:04

RY884 na makach jako Przejazd techniczny
Załączniki
received_1280845806162064.jpeg
received_1280845806162064.jpeg (176.16 KiB) Przejrzano 1049 razy

impuls
Ekspert
Posty: 1564
Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05

Re: 15.02.2023

Post autor: impuls » 15 lut 2023, 12:05

Ale RZ234++ o 8:30 był na terenie zajezdni

suchy
Ekspert
Posty: 1173
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: 15.02.2023

Post autor: suchy » 15 lut 2023, 14:49

impuls pisze: 15 lut 2023, 12:05 Ale RZ234++ o 8:30 był na terenie zajezdni
No to może właśnie wyjechał potem na podmianę za tego uszkodzonego, o którym pisał Brovar.

krakus
Znawca
Posty: 172
Rejestracja: 26 sie 2020, 22:14

Re: 15.02.2023

Post autor: krakus » 15 lut 2023, 16:32

LLoan pisze: 15 lut 2023, 9:34 Może warto również pomyśleć o co najmniej jednej dłuższej rezerwie niż 26m?
Powinien powstać ufok RZ220+RZ219+RZ209.

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1882
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: 15.02.2023

Post autor: Bayer2003 » 15 lut 2023, 17:17

krakus pisze: 15 lut 2023, 16:32 Powinien powstać ufok RZ220+RZ219+RZ209.
Też jestem tego zdania (wagony RZ220 i RZ219 zresztą chyba stanowiły kiedyś skład, więc względnie współpracować to powinno), jednak na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Zajezdnia Podgórze posiada aktualnie 8 nieodstawionych składów E1+c3. 2x105Na to aktualnie 4 składy. "13" ma 7 brygad szczytowych, a na "22" jeżdżą 2 składy wiedeńskie. Daje to łączne wykorzystanie tramwajów tych dwóch typów na poziomie 9/12 (z reguły stoi jeden Konstal i dwa składy wiedeńskie, chociaż bywają od tego odstępstwa w obydwie strony). Po połączeniu proponowanego przez Ciebie ufoka mielibyśmy wykorzystanie 9/11, co przy tak starych tramwajach mogłoby być już problematyczne. Oczywiście na "13" można wprowadzić więcej Bombardierów NGT6, jednak najpierw muszą się one zwolnić z "9" i "14", co raczej nie stanie się bez debiutów nowych STL2.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

impuls
Ekspert
Posty: 1564
Rejestracja: 07 sie 2020, 23:05

Re: 15.02.2023

Post autor: impuls » 15 lut 2023, 22:18

Jedna z "13" pracuje teraz tylko w szczycie popołudniowym i rano może być serwisowana. Ponadto różny jest przydział na "10", raz wysyłają NGT6 raz nie. Tak samo na "19" raz są NGT6 innym razem same GT8N. Przed feriami był dzień że na szczytową "13" wysłali NGT6.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości