Punkty Obsługi Pasażerów
: 29 lip 2024, 15:26
Od listopada zlikwidowany zostanie Punkt Obsługi Pasażerów przy Podwalu
W zamian uruchomiony zostanie punkt na Górce Narodowej:

https://ztp.krakow.pl/wszystkie-aktualn ... w-kmk.htmlOd listopada zmiany w Punktach Obsługi Pasażerów KMK
Od listopada 2024 r., uruchomiony zostanie nowy Punkt Obsługi Pasażerów KMK (POP) w obiekcie poczekalni terminala autobusowo-tramwajowego Park+Ride Górka Narodowa. Nowy Punkt zastąpi dotychczas funkcjonujący POP przy ul. Podwale. Decyzja ta podyktowana jest przede wszystkim potrzebą rozproszenia obecnie funkcjonujących lokalizacji Punktów Obsługi Pasażerów.
Przypominamy, że w tym roku ZTP przejęło w zarządzenie ww. terminal, w związku z tym koszty nowo powstałego punktu będą się sprowadzać wyłącznie do mediów. Obecnie wynajęcie pomieszczenia dla POP przy ul. Podwale kosztuje rocznie około 150 tys zł.
W centrum Miasta będą funkcjonować pozostałe dwa Punkty Obsługi Pasażerów KMK, pierwszy przy ul. Wielopole 1 (wejście od ul. Starowiślnej, który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00) oraz drugi w holu Dworca Kraków Główny PKP (obok Biedronki), który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00.
Dodatkowo, przypominamy, że w dalszym ciągu funkcjonuje POP w Nowej Hucie, w budynku na Os. Centrum D 7, który działa od poniedziałku do piątku w godz. od 11.00 do 18.00
W Punkcie Sprzedaży Biletów dostępne są m.in. następujące usługi:
– przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej,
– doładowanie kart miejskich biletami okresowymi,
– wyrabianie duplikatów kart mieszkańca ze zdjęciem,
Wszystkie punkty Obsługi Pasażerów KMK staną się tym samym przystępne dla osób o ograniczonej mobilności.
Jednocześnie przypominamy, iż powyższe usługi dostępne są dla pasażerów za pośrednictwem kanałów elektronicznych i nie wymagają konieczności wizyt w oddziale.