Dębniki, Zakrzówek, Mateczny
: 23 paź 2024, 12:44
Z tego co widziałem nie było jeszcze tematów dotyczących tych osiedli, więc otwieram nowy.
Zacznę od tego, że już dawno myślałem o os. Podwawelskim i potrzebie dowozówki z ulicy Komandosów lub Szwedzkiej (cel dojazd do tramwaju i przychodni oraz skrócenie odległości do najbliższego przystanku zwłaszcza dla osób starszych).
Opcja A) Wybaczcie pewien trywializm, ale w tej roli widziałem przedłużone 101 ... - Monte Casino - Bułhaka (tu przystanek dla przesiadek) - Dworska - Komandosów - Barska - os. Podwawelskie - i dalej jak obecnie (przydałby się przystanek przy przychodni na Szwedzkiej i tu nawet zastanawiałbym się nad skrętem w Boczną).
Opcja B) linia obsługiwana przez tabor mini
Zakrzówek - Dworska - Twardowskiego - Mieszczańska - Dworska - (powrót: Dworska - Bułhaka - Monte Casino - Boczna) Komandosów - tunel pod Konopnickiej - Ludwinowska - Korona - Rynek Podgórski - Rękawka - Podgórze SKA (powrót: Limanowskiego). Zakładam możliwość przesiadek: Kapelanka (niezbyt wygodna), Ludwinów na autobusy, Korona, Podgórze SKA. W powrotnej drodze dodatkowo rondo Grunwaldzkie i Szwedzka.
Opcja C) Zakłada dodatkowo obsługę osiedli przy Rydlówce przez linię okrężną: os. Podwawelskie - Barska - Komandosów - Dworska Bułhaka - Monte Casino - Boczna - Kapelanka - Rydlówka - Orawska - Konopnickiej - Barska - os. Podwawelskie
Przy czym bardziej zakładałbym przekierowanie na Rydla linii z Ruczaj np. 106/136, a nawet 194/494 tylko, że na Orawskiej mogą się nie zmieścić.
Zacznę od tego, że już dawno myślałem o os. Podwawelskim i potrzebie dowozówki z ulicy Komandosów lub Szwedzkiej (cel dojazd do tramwaju i przychodni oraz skrócenie odległości do najbliższego przystanku zwłaszcza dla osób starszych).
Opcja A) Wybaczcie pewien trywializm, ale w tej roli widziałem przedłużone 101 ... - Monte Casino - Bułhaka (tu przystanek dla przesiadek) - Dworska - Komandosów - Barska - os. Podwawelskie - i dalej jak obecnie (przydałby się przystanek przy przychodni na Szwedzkiej i tu nawet zastanawiałbym się nad skrętem w Boczną).
Opcja B) linia obsługiwana przez tabor mini
Zakrzówek - Dworska - Twardowskiego - Mieszczańska - Dworska - (powrót: Dworska - Bułhaka - Monte Casino - Boczna) Komandosów - tunel pod Konopnickiej - Ludwinowska - Korona - Rynek Podgórski - Rękawka - Podgórze SKA (powrót: Limanowskiego). Zakładam możliwość przesiadek: Kapelanka (niezbyt wygodna), Ludwinów na autobusy, Korona, Podgórze SKA. W powrotnej drodze dodatkowo rondo Grunwaldzkie i Szwedzka.
Opcja C) Zakłada dodatkowo obsługę osiedli przy Rydlówce przez linię okrężną: os. Podwawelskie - Barska - Komandosów - Dworska Bułhaka - Monte Casino - Boczna - Kapelanka - Rydlówka - Orawska - Konopnickiej - Barska - os. Podwawelskie
Przy czym bardziej zakładałbym przekierowanie na Rydla linii z Ruczaj np. 106/136, a nawet 194/494 tylko, że na Orawskiej mogą się nie zmieścić.