
Rozumiem Twoje obawy, nie mówię że sam jakichś nie mam. Z drugiej strony odczuwam Twoje uwagi trochę na zasadzie podejścia "nie róbmy bo znając i tak będzie źle". Jest nowa ekipa urzędników, projekt jest interesujący, do tego może nas nic nie kosztować dzięki panelom - wg mnie warto spróbować.
Z zarzutami co do infrastruktury się zgadzam. Natomiast trochę Kraków wziął się za uzupełnianie tych dziur. W zeszłym roku było trochę zmian na plus, a kilka dni temu urzędnicy ogłosili dalszą ofensywę mającą zapełnić kolejne białe plamy:
https://gazetakrakowska.pl/krakow-miast ... 1-15492468
Planowane ścieżki:
- Sławka (od Kamieńskiego do Puszkarskiej)
- w Mistrzejowicach, m.in. na Jancarza
- Brożka
- Nawojki
- połączenie Krupniczej z Ingardena
- al. Pokoju (południowa strona)
- plus korekta geometrii w obrębie r. Grunwaldzkiego
Do tego połączenie Prądnickiej z Nowym Kleparzem:
https://lovekrakow.pl/aktualnosci/probl ... 40284.html
Plus kilka innych ścieżek, w tym wzdłuż Opolskiej (o której mówiło się od lat, a w zeszłym roku Miasto wreszcie uznało, że nie ma co czekać z nią na wybudowanie tramwaju) czy przy okazji innych inwestycji - choćby przebudowy al. 29 Listopada czy budowy tramwaju na Górkę Narodową. Z większych rejonów to chyba najbardziej brakuje Wzgórz Krzesławickich, które miały dostać ścieżkę przy okazji przebudowy Kocmyrzowskiej, lecz ta boryka się z problemami.