Jamnik pisze: 17 maja 2021, 16:27
DC717 wrócił do ruchu

Jest na "503".
Tak wróciły zwykłe spalinówki na "503" bo elektryki poszły na "144".
I nie mam tutaj nic za złe, że nowe elektryczne autobusy poszły na kolejną linię.

Super, tym bardziej, że to linia kończąca trasę w pobliżu Prokocimia, Bieżanowa.
Ale do "cholery, jasnej ciasnej" nie rozumiem polityki MPK, że zabiera się elektryki z linii "503" która ma na swojej trasie pętlę z 3 ładowarkami i obsadza się nimi linię na której trasie nie ma końcówki z takimi urządzeniami.
A jak się rozładują te "nowinki" na takiej "144" to co wtedy?
Zjazdy do zajezdni albo jeszcze większy paradoks zjazdy (puste przebiegi, nabijanie kilometrów bez pasażerów) z Rżąki na pętlę w Bieżanowie na której kończy trasę linia "503" z której zabrano te autobusy.
