Strona 1 z 1
17.05.2021
: 17 maja 2021, 15:25
autor: Kaszmir
Było tradycyjnie zatrzymanie na Długiej. Nietradycyjna była za to lista linii, które utknęły
Długa! Wiemy, że na to czekaliście od soboty gdy tamtędy jeżdżą również "4" i "14", więc oto macie
O 13:30 doszło do tradycyjnego zatrzymania na Długiej kier. Nowy Kleparz przez źle zaparkowany samochód. Utknęły "4", "14", "18". Spodziewajcie się przynajmniej kwadransowych opóźnień na tych liniach.
A to dopiero pierwszy dzień powszedni podczas objazdu
Info: Michał
https://www.facebook.com/PKKinfo/posts/4356721737712657
Re: 17.05.2021
: 17 maja 2021, 15:37
autor: damian_krk2
DC707 na szczytowej 169+469
Re: 17.05.2021
: 17 maja 2021, 16:27
autor: Jamnik
DC717 wrócił do ruchu

Jest na "503".
Re: 17.05.2021
: 17 maja 2021, 18:18
autor: kucyk
Jamnik pisze: 17 maja 2021, 16:27
DC717 wrócił do ruchu

Jest na "503".
Tak wróciły zwykłe spalinówki na "503" bo elektryki poszły na "144".
I nie mam tutaj nic za złe, że nowe elektryczne autobusy poszły na kolejną linię.

Super, tym bardziej, że to linia kończąca trasę w pobliżu Prokocimia, Bieżanowa.
Ale do "cholery, jasnej ciasnej" nie rozumiem polityki MPK, że zabiera się elektryki z linii "503" która ma na swojej trasie pętlę z 3 ładowarkami i obsadza się nimi linię na której trasie nie ma końcówki z takimi urządzeniami.
A jak się rozładują te "nowinki" na takiej "144" to co wtedy?
Zjazdy do zajezdni albo jeszcze większy paradoks zjazdy (puste przebiegi, nabijanie kilometrów bez pasażerów) z Rżąki na pętlę w Bieżanowie na której kończy trasę linia "503" z której zabrano te autobusy.

Re: 17.05.2021
: 17 maja 2021, 18:25
autor: MichalTyniec
kucyk pisze: 17 maja 2021, 18:18
Tak wróciły zwykłe spalinówki na "503" bo elektryki poszły na "144".
I nie mam tutaj nic za złe, że nowe elektryczne autobusy poszły na kolejną linię.

Super, tym bardziej, że to linia kończąca trasę w pobliżu Prokocimia, Bieżanowa.
Ale do "cholery, jasnej ciasnej" nie rozumiem polityki MPK, że zabiera się elektryki z linii "503" która ma na swojej trasie pętlę z 3 ładowarkami i obsadza się nimi linię na której trasie nie ma końcówki z takimi urządzeniami.
A jak się rozładują te "nowinki" na takiej "144" to co wtedy?
Zjazdy do zajezdni albo jeszcze większy paradoks zjazdy (puste przebiegi, nabijanie kilometrów bez pasażerów) z Rżąki na pętlę w Bieżanowie na której kończy trasę linia "503" z której zabrano te autobusy.
Na pewno elektryki są dziś na "503" bo widziałem na Grunwaldzkim osobiście, w jakiej ilości nie wiem ale i tak w tygodniu chyba więcej jak 2 lub 3 to nie było.
Re: 17.05.2021
: 17 maja 2021, 18:35
autor: damian_krk2
Na 3 brygadach były elektryki