
Szybka degradacja linii - którą się chwalono kilka dni temu, że zeroemisyjny tabor na niej będzie.

Nigdy nie mówiono, że "503" będzie w pełni elektryczna.kucyk pisze: 08 cze 2021, 8:07 Mercedes #DC 718 na "503" mijany o godzinie 7,18 na Małej Górze.![]()
Szybka degradacja linii - którą się chwalono kilka dni temu, że zeroemisyjny tabor na niej będzie.![]()
Zawsze było mówione, że część "503" będzie elektryczna.
To normalne, że stare wozy wyjeżdżają na szczytówki.Jamnik pisze: 08 cze 2021, 11:18 Obecnie żadnego O530G nie ma na linii. Wszystkie, które jeździły rano są na szczytówkach i zjechały na międzyszczyt.
Dodatkowo od dłuższego czasu w ogóle nie jeżdżą DR742-745.
Zawsze jednak kilka z nich jeździło na całkach. Poza tym - jakie tam one stare. Kiedyś starymi nazywało się faktycznie stare, około 20-letnie autobusy, zdezelowane i wręcz zagrażające bezpieczeństwu
Pamiętaj, że mówimy o Krakowie i tutaj absurdalnie 10-12 letni wóz jest już zajeżdżonym starym złomem dla naszego MPK. Mam nadzieję, że kasacji nie będzie bo to ogromny strzał w stopę dla krakowskiej komunikacji.Jamnik pisze: 08 cze 2021, 12:06 Zawsze jednak kilka z nich jeździło na całkach. Poza tym - jakie tam one stare. Kiedyś starymi nazywało się faktycznie stare, około 20-letnie autobusy, zdezelowane i wręcz zagrażające bezpieczeństwu![]()
https://www.facebook.com/PKKinfo/photos ... 487480548/Na Stella-Sawickiego kier. Nowohucka, ruch blokuje... wywrócona łódź.
Zdjęcie: Grzesiek
RF321 widziany także jako rezerwa na "22", ok. 15:15 na Kapelance -> Kopiec Wandy.Dr2 pisze: 08 cze 2021, 14:34 TR RF321 dojechał na Kurdwanów jako "50" i został podmieniony na RG913.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości