- Codzienne aktualności z Aglomeracji Krakowskiej
-
kucyk
- Ekspert
- Posty: 2414
- Rejestracja: 26 sie 2020, 14:39
Post
autor: kucyk » 08 cze 2021, 8:07
Mercedes #DC 718 na "503" mijany o godzinie 7,18 na Małej Górze.
Szybka degradacja linii - którą się chwalono kilka dni temu, że zeroemisyjny tabor na niej będzie.

-
Jamnik
- Ekspert
- Posty: 1122
- Rejestracja: 25 sie 2020, 13:50
Post
autor: Jamnik » 08 cze 2021, 8:11
kucyk pisze: 08 cze 2021, 8:07
Mercedes #DC 718 na "503" mijany o godzinie 7,18 na Małej Górze.
Szybka degradacja linii - którą się chwalono kilka dni temu, że zeroemisyjny tabor na niej będzie.
Nigdy nie mówiono, że "503" będzie w pełni elektryczna.
-
Krakowianin
- Pomiarowiec
- Posty: 286
- Rejestracja: 17 lut 2020, 20:08
Post
autor: Krakowianin » 08 cze 2021, 8:12
Jamnik pisze: 08 cze 2021, 8:11
Nigdy nie mówiono, że "503" będzie w pełni elektryczna.
Zawsze było mówione, że część "503" będzie elektryczna.
-
Jamnik
- Ekspert
- Posty: 1122
- Rejestracja: 25 sie 2020, 13:50
Post
autor: Jamnik » 08 cze 2021, 11:18
Obecnie żadnego O530G nie ma na linii. Wszystkie, które jeździły rano są na szczytówkach i zjechały na międzyszczyt.
Dodatkowo od dłuższego czasu w ogóle nie jeżdżą DR742-745.
-
damian_krk2
- Ekspert
- Posty: 1600
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Post
autor: damian_krk2 » 08 cze 2021, 11:39
Jamnik pisze: 08 cze 2021, 11:18
Obecnie żadnego O530G nie ma na linii. Wszystkie, które jeździły rano są na szczytówkach i zjechały na międzyszczyt.
Dodatkowo od dłuższego czasu w ogóle nie jeżdżą DR742-745.
To normalne, że stare wozy wyjeżdżają na szczytówki.
-
Jamnik
- Ekspert
- Posty: 1122
- Rejestracja: 25 sie 2020, 13:50
Post
autor: Jamnik » 08 cze 2021, 12:06
damian_krk2 pisze: 08 cze 2021, 11:39
To normalne, że stare wozy wyjeżdżają na szczytówki.
Zawsze jednak kilka z nich jeździło na całkach. Poza tym - jakie tam one stare. Kiedyś starymi nazywało się faktycznie stare, około 20-letnie autobusy, zdezelowane i wręcz zagrażające bezpieczeństwu

-
damian_krk2
- Ekspert
- Posty: 1600
- Rejestracja: 25 wrz 2020, 0:06
Post
autor: damian_krk2 » 08 cze 2021, 12:13
Jamnik pisze: 08 cze 2021, 12:06
Zawsze jednak kilka z nich jeździło na całkach. Poza tym - jakie tam one stare. Kiedyś starymi nazywało się faktycznie stare, około 20-letnie autobusy, zdezelowane i wręcz zagrażające bezpieczeństwu
Pamiętaj, że mówimy o Krakowie i tutaj absurdalnie 10-12 letni wóz jest już zajeżdżonym starym złomem dla naszego MPK. Mam nadzieję, że kasacji nie będzie bo to ogromny strzał w stopę dla krakowskiej komunikacji.
-
Dr2
- Specjalista
- Posty: 441
- Rejestracja: 01 maja 2021, 18:15
Post
autor: Dr2 » 08 cze 2021, 13:55
RG909 zjazd awaryjny z Nowosądeckiej.
-
Dr2
- Specjalista
- Posty: 441
- Rejestracja: 01 maja 2021, 18:15
Post
autor: Dr2 » 08 cze 2021, 14:34
TR RF321 dojechał na Kurdwanów jako "50" i został podmieniony na RG913.
-
Dr2
- Specjalista
- Posty: 441
- Rejestracja: 01 maja 2021, 18:15
Post
autor: Dr2 » 08 cze 2021, 15:07
Chwilę później dojechał również RP627 jako "50" i też odjechał jako PT do centrum.
AR PU989 na 244 i AR PU936 na "224".
-
fistaszek
- Pomiarowiec
- Posty: 229
- Rejestracja: 06 wrz 2020, 20:39
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: fistaszek » 08 cze 2021, 17:45
Dr2 pisze: 08 cze 2021, 14:34
TR RF321 dojechał na Kurdwanów jako "50" i został podmieniony na RG913.
RF321 widziany także jako rezerwa na "22", ok. 15:15 na Kapelance -> Kopiec Wandy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: LLoan i 4 gości