Bayer2003 pisze: 16 sie 2021, 22:59
Tylko dlaczego pasażerowie "9" muszą czekać do początku roku szkolnego na poprawę sytuacji taborowej, skoro dałoby się to zrobić już teraz?
Dlatego, żeby we wrześniu cały tabor był przygotowany na 110%

.
Bayer2003 pisze: 16 sie 2021, 22:59
Debiutować mają jeszcze dwa Lajkoniki - HY872 oraz RY839. Dzisiejszy HY874 był "dopiero" czterdziestym ósmym STL.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd, oparłem się na numeracji

.
Bayer2003 pisze: 16 sie 2021, 22:59
Post z 22 stycznia jest jednak dosyć stary i sytuacja od tego czasu mogła ulec zmianie.
Myślę, że gdyby sytuacja miała ulec zmianie, to:
1. Post z 22 stycznia zostałby edytowany (usunięto by wzmiankę o NGT6 na "14")
2. Dowiedzielibyśmy się o planach na Facebooku MPK - przecież to dla nich czysty zysk PRowy, a pasażerowie "14" piali by z zachwytu

.
Oczywiście, nie wykluczam opcji, że plany się zmieniły, ale jakoś wątpię, że zadziałoby się to bez jakiejkolwiek informacji.
Bayer2003 pisze: 16 sie 2021, 22:59
Ponadto "14" użyłem jako przykład - przy takim podejściu nie trafią one także na "22", "10", ani na żadną inną linię, która padała jako kolejna w propozycjach rozdziału Lajkoników na tym forum.
Osobiście obstawiam, jak napisałem w poprzednim poście, że pozostałe Lajkoniki zostaną na szczytówki "50". Jest to moim zdaniem najsensowniejsza opcja - no bo pół "10", czy pół "22" niewiele zmieni. Może i uzupełnienie "14" nie byłoby głupie, ale tak jak napisałem wyżej, obawiam się, że jest to średnio możliwe.
Bayer2003 pisze: 16 sie 2021, 22:59
Obecnie nie ma takiej potrzeby, jednak MPK powinno przygotowywać się na wrzesień, stopniowo zwiększając ich ilość na tej linii.
Czy stopniowo - nie wiem, moim zdaniem wystarczyłoby, gdyby liczba PES była obecnie stała, a dopiero we wrześniu się zwiększyła

.
Bayer2003 pisze: 16 sie 2021, 22:59
Naprawdę, nie rozumiem czemu z tymi zmianami MPK czeka aż na koniec wakacji

.
Lepiej, żeby w wakacje naprawić wszelkie usterki, niż żeby we wrześniu obudzić się z ręką w nocniku

.
Kitek pisze: 17 sie 2021, 11:00
Ale wiesz, że pasażerowie nie znają tych "większych priorytetów"
Myślę, że wbrew pozorom pasażerowie nie są tacy głupi i wiedzą (choćby z Facebooka MPK), że Lajkoników jest 50, a nie na przykład 60

.
Hmm, dobrze, ugryźmy to z innej strony. Jaki proponujesz rozdział taboru z niskopodłogową "52"?
Załóżmy, że na "52" lecą Lajkoniki (pomińmy fakt, że te wagony są za małe na tą linię). Zabieramy je z - dajmy na to - "9". Na "9" lecą EU8N, no bo przecież "9" ma obiecane niskopodłogowe tramwaje, i ma wspomagajkę w postaci "49". EU8N dla "9" zabieramy z - dajmy na to - "1". I co leci na "1"? Prawidłowa odpowiedź - składy stopiątek

. Myślę, że pasażerowie z Huty ozłociliby Cię za taką wymianę

.
I dokładnie to samo będzie z każdą inną propozycją. Jeśli zabierzemy Lajkoniki z "3" lub "24", powędrują na nią NGT6, zabrane z "20" i "1", i na którąś z tych linii będą musiały polecieć składy Konstali. Jeśli zabierzemy Lajkoniki z "14", nadal ich braknie dla "52". I tak w kółko.
Może i trójskłady na "52" nie są świetnym rozwiązaniem, ale, jak widzisz, każde inne będzie gorsze. Myślę, że gdyby pasażerowie, o których wspominasz, dowiedzieli się, z czym się je niskopodłogowa "52", i jakie przyniesie dla nich straty, duża część z nich wycofałaby się ze swoich postulatów - tym bardziej, że, zgodnie z tym, co napisał @
Bayer2003, co 15 minut będzie czekała na nich PESA.
Kitek pisze: 17 sie 2021, 11:00
Masa turystów jeździ na Kurdwanów i Krowodrzę?
Nie, masa turystów jeździ na Dworzec Główny - a to jedyna mocna linia w tunelu

. Do tego obsługuje 3 gigantyczne węzły (Bieżanowska, Rondo Grzegórzeckie i Rondo Mogilskie), a także inny Dworzec - ten na Płaszowie. To wystarczy, żeby przyciągnąć masę turystów

.
Naprawdę nigdy nie widziałeś wymiany pasażerskiej w Tunelu i liczby walizek w "50"?
