Zwyczajem ZTP z już kilku doświadczeń - będzie mniej kursów, ale za to... też mniejszymi autobusami i na krótszej trasieKaszmir pisze: 05 lip 2023, 22:57 (...)
2) Jeśli "194" dostanie f15, to... strach się bać. Oby nic takiego nie było nawet rozważane. Zresztą to by oznaczało cięcia na Klinach bo zamiast 10-11 kursów/h w kier. Grota-Roweckiego, zostałoby 8.



Zapewne takWojciech pisze: 06 lip 2023, 13:15 Teraz to już z górki pójdzie:
1) f15 na "136" i "194", pełna koordynacja,
2) f15 na "194" i "144", koordynacja na wspólnym odcinku,
3) f15 na "144" i "173", koordynacja na wspólnym odcinku.
I mamy ujednolicenie częstotliwości jak ta la la.

Wobec powyższego chciałbym żyć złudzeniem, że będzie powiązane na przykład z:
- powstaniem "513" na trasie Bieżanów Nowy - Kamieńskiego - Aleje - Armii Krajowej - Mydlniki z f=15/20 (nie zapominajmy bowiem, że już zapowiedziano uwalenie "503" do f=15/20)
- powstaniem "579" po trasie "179" z f=15/20
- ujednoliceniem "169/469" do jednego "169" na obecnej trasie "469" z f=15
No i przede wszystkim częstotliwość f=15 powinna obowiązywać przez cały dzień, a nie tylko w szczycie! Tramwaje jakoś nie schodzą z f, dlaczego pasażerowie magistralnych linii autobusowych są poszkodowani?
Docelowo natomiast, jeśli ktokolwiek chce jeszcze przyciągać ludzi do KM, to f=15 powinno być standardem także w weekendy i na tramwajach i na autobusach. Ale to dopiero marzenie ściętej głowy w tym fatalnie zarządzanym mieście.