Była, nie dość że zabrano Hucie mocne połączenie do Bronowic to jeszcze "49" nie miało koordynacji z "4" tym samym Huta straciła:Bayer2003 pisze: 19 sie 2020, 10:28 Uważam, że Huta nie była stratna, póki "49" kończyła na Kopcu Wandy.
-mocne połączenie do Bronowic (4+44 w takcie f7,5)
-skoordynowane połączenie na odcinku Huta - Mogilskie (przez to że 4 i 49 jechały w krótkim odstępie)
Ilość kursów została utrzymana, ale relacja połowy z nich była mniej atrakcyjna + godziny odjazdu obniżały przydatność "49" na tym odcinku.
Niestety mało osób jeżdżących np. na trasie Plac Centralny - Teatr Słowackiego chciało się "bawić" w podjechanie "49" do RM i przesiadkę na coś dalej, zresztą samo rondo też takiej przesiadce nie sprzyja umożliwiając wygodną jedynie na "52" choć dojechać można tam też 14 i 20, ale nigdy nie wiadomo która przyjdzie pierwsza a odjeżdżają z różnych przystanków.Bayer2003 pisze: 19 sie 2020, 10:28 Zauważ, że "44" dojeżdżała do ścisłego centrum miasta, podczas gdy "49" skręcała już na Rondzie Mogilskim.
Jestem tego samego zdania, argument o braku wolnego dłuższego taboru dla Bieżanowa miał przestać być aktualny wraz z dostawą STL.Kitek pisze: 19 sie 2020, 11:23 Najlepiej byłoby utrzymać "44" i "49", ale nie wiem czy będzie na tyle taboru, więc powinno wrócić "44" a "9" powinna mieć niskopodłogowy tabor 32m.