O punktualność to się muszą martwić linie od strony Bonarki, ile może taka linia tu stracić skoro na Grunwaldzkie przyjeżdża punktualna a dalej jedzie buspasem, jedynie od Konopnickiej do Jubilata będzie sajgon i tyle, jeden wóz to jest max do dodania.cynamon pisze: 24 sie 2023, 23:22 Przecież takie przetrasowanie 112 i 162 wykończyłoby ich rozkłady jazdy, gdyby przy jednoczesnym remoncie Dębnickiego i zamknięciu Zwierzynieckiej/Kościuszki miały doczłapać pod Cracovię. Nie mam pojęcia ile wozów trzeba by dodać i jak długie wirtualne przerwy wstawić, żeby mogły o czasie w szczycie wyruszyć z powrotem.
Azory, Łokietka, Chełmońskiego
-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
-
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
MichalTyniec pisze: 25 sie 2023, 3:51 O punktualność to się muszą martwić linie od strony Bonarki, ile może taka linia tu stracić skoro na Grunwaldzkie przyjeżdża punktualna a dalej jedzie buspasem, jedynie od Konopnickiej do Jubilata będzie sajgon i tyle, jeden wóz to jest max do dodania.
A gdzie 112/162 będzie miała punkt socjalny? Dodatkowo przed Muzeum Narodowym linia musiałaby zjechać z Bus Pasu żeby skręcić na światłach w lewo w celu nawrócenia (chociaż du*a by mu wystawała na główny pas) a jakby to nie przeszło to musiałby jechać nawrócić za światła co by jeszcze więcej stracił czasu jadąc w korkach zwykłymi pasami.
-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
To na tej Cracovii jest ten punkt w końcu czy nie, bo już ktoś pisał dawno temu że niby coś zrobili dla kierowców, a ile by stracił czasu? 5 minut? To jest nieporównywalna strata do linii jadących z południa.Scania_9640 pisze: 25 sie 2023, 5:01 A gdzie 112/162 będzie miała punkt socjalny? Dodatkowo przed Muzeum Narodowym linia musiałaby zjechać z Bus Pasu żeby skręcić na światłach w lewo w celu nawrócenia (chociaż du*a by mu wystawała na główny pas) a jakby to nie przeszło to musiałby jechać nawrócić za światła co by jeszcze więcej stracił czasu jadąc w korkach zwykłymi pasami.
-
- Ekspert
- Posty: 2055
- Rejestracja: 07 wrz 2020, 13:39
- Lokalizacja: Balice
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Przecież cały czas piszemy tutaj że nie ma, ale że powinni wreszcie coś postawić. Ja podejrzewam że straciliby co najmniej 10 minut.MichalTyniec pisze: 25 sie 2023, 5:21 To na tej Cracovii jest ten punkt w końcu czy nie, bo już ktoś pisał dawno temu że niby coś zrobili dla kierowców, a ile by stracił czasu? 5 minut? To jest nieporównywalna strata do linii jadących z południa.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Był na czas przebudowy Królowej Jadwigi tylko dla kierowców Mobilisu w starym kiosku. Już nie ma.MichalTyniec pisze: To na tej Cracovii jest ten punkt w końcu czy nie, bo już ktoś pisał dawno temu że niby coś zrobili dla kierowców, a ile by stracił czasu? 5 minut? To jest nieporównywalna strata do linii jadących z południa.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Myślę, że się zgadzamy. Też nie uważam zmian za korzystne dla wszystkich, a jedynie że wypadkowo są na plus. Głównie chodziło mi o to, że wg mnie "173" powinien wyrobić, nawet mimo ścięcia z f12 na f15 i ewentualnego skrócenia "310", właśnie dzięki temu że "164" podbierze część pasażerów.Ydhflx pisze: 24 sie 2023, 20:39Mimo wszystko, pasażerowie aglo będą woleć 173, bo ono staje na dole, i nie trzeba stać na światłach, tak samo wysiadając na Bronowicach SKA. Zresztą, Bronowice SKA wrzuciłem przy okazji, najgorzej na zmianach wychodzi Chełmońskiego i rejon ROK + przesiadkowicze na nim.
Do tego pasażerowie może i się pomieszczą, ale oferta jest okrajana. Wprawdzie 310 skracamy tymczasowo - ale na rok, i to zakładając że nie będzie opóźnień. Zdecydowanie wystarczająco czasu, żeby zastanowić się nad układem a nie ciąć i "jakoś to będzie". Więc przez najbliższy rok Chełmońskiego będzie mieć 0 kursów/h do ronda Grunwaldzkiego, a rondo Ofiar Katynia - 4. Obecnie mają odpowiednio 4 i 9.
Ogólnie zmiany odbieram mimo to pozytywnie, natomiast w świetle możliwego skrócenia 310, nie mogę się zgodzić aby były korzystne dla wszystkich.
Skrócenie "310" jakoś bardzo mnie nie martwi, póki jest tymczasowe. Mam wrażenie, że sporo osób jedzie nim do Alej by i tak się przesiąść na inne autobusy, i ta przesiadka dalej będzie możliwa. Gdyby przekierowali "310" do N. Kleparza czy w ogóle skrócili np. do Cichego Kącika, wtedy miałbym większe obawy o "173".
-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
No to szkoda że go nie zostawili, nic nie myślą.yosujiro pisze: 25 sie 2023, 6:28 Był na czas przebudowy Królowej Jadwigi tylko dla kierowców Mobilisu w starym kiosku. Już nie ma.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Ja tam nie dziwię się Mobilisowi, że nie chciał za ten kiosk płacić dla jednej rzadko jeżdżącej linii.
-
- Ekspert
- Posty: 722
- Rejestracja: 22 sie 2020, 15:20
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Pewnie że tak, tylko czemu MPK o tym nie myśli.yosujiro pisze: 25 sie 2023, 7:41 Ja tam nie dziwię się Mobilisowi, że nie chciał za ten kiosk płacić dla jednej rzadko jeżdżącej linii.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Postawienie takich kontenerów jak na Piaskach czy Pod Fortem na pewno jest wiele tańsze niż budowa czegoś od zera czy remont starego kiosku. A jest też prostsze i dużo szybsze. Już dawno takie powinny stać na MCO, Chełmońskiego czy Cracovii.
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Jak się dowiedziałem, plany się zmieniły. Wszystkie kursy "194+494" pojadą przez Stachiewicza, a w zamian przez Wybickiego i Łokietka pojedzie "144" 

Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Zmiana właściwie na plus, ale się zastanawiam jaki jest w sumie sens dawać tam teraz 144, skoro będzie dość mocne 120+420?
Ostatnio zmieniony 25 sie 2023, 9:53 przez yosujiro, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Ekspert
- Posty: 1255
- Rejestracja: 18 lut 2020, 13:57
Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Już tylko 8 dni do nowych rozkładów, więc gdzieś pewnie w okolicy przyszłej środy/czwartku uda się ustalić ostateczną wersję 
Ja się zawsze zastanawiam, co takiego spektakularnego dzieje się zawsze w ostatnim tygodniu przed zmianami, że nigdy nie można ustalić tych wszystkich zmian wcześniej

Ja się zawsze zastanawiam, co takiego spektakularnego dzieje się zawsze w ostatnim tygodniu przed zmianami, że nigdy nie można ustalić tych wszystkich zmian wcześniej

Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Akurat to proste. Wszystkie propozycje zmian idą wcześniej do rad dzielnic, wyciekają do miłośników, więc jak ktoś zaczyna głośno krzyczeć, że mu się nie podoba, to szukają złotego środka 

Re: Azory, Łokietka, Chełmońskiego
Ale potem 194 na KG, a 494 na Azory? To Makowskiego nadal będzie mieć 4 kursy z jednego przystanku i 4 z drugiego. A Prądnik Biały straci połączenie z Azorami, jakie zapewniało 144. W tych całych zmianach najgłupsze jest to, że rozdziela się 194 na końcówce i zamienia na parę 194+494.Kaszmir pisze: 25 sie 2023, 9:47 Jak się dowiedziałem, plany się zmieniły. Wszystkie kursy "194+494" pojadą przez Stachiewicza, a w zamian przez Wybickiego i Łokietka pojedzie "144"![]()
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości