Parówczak pisze: 27 wrz 2024, 1:45
104 i 155 należy połączyć w jedną linię? Czy różne będą częstotliwości? 147 powinien wyjechać przez Żmujdzką na 29 Listopada. 148 pojedzie przez Nowy Przewóz czy Lipska Boczna? A dalej na Gałczyńskiego czy pod M1? 108 dotrze do Starego Dębu? 183 zawróci na Dywizjonu 303? Czy pojedzie na Wiślicką?
Co do 104 to raczej bym się tak sie bawił bo obawiam się, że ciężko wtedy będzie zadbać o punktualność, a to spóźnianie sprawiłoby, że stałaby się 204bis czego osobiście nikt nie chce w tym rejonie bo ta linia ze swoją jeżdżeniem w kratkę działa mieszkańcom na nerwy.
Lepiej byłoby by zrobić takie roszady:
104: bez zmian, z takim połączeniem stanie się 165 na sterydach, robiąca jeszcze większe kółko do Woli Duchackiej lepszym byłaby propozycja 151-ki która jest poniżej
A tu propozycja innych zmian w rejonie Malborskiej jakie powinny zaistnieć:
107: SOBONOWICE - [...] - Łużycka -
Malborska - Wielicka - PODGÓRZE SKA
Nie wiem jak z pojazdami które ładują się na ZWD? Bo chyba takie na tej linii widziałem, ale może dałoby się coś wykombinować + Malborska i pasażerowie z Sobonowic mają szybkie połączenie z tramwajami na Wielickiej + pasażerowie mają więcej możliwości do przesiadek (Malborska, Kabel itp.). Możnaby było utworzyć jeszcze na Malborskiej (na odc Kamieńskiego-Wielicka) przystanek Tarnowska (Nż) aby zachęcić ludzi do KM aby nie tracili na tym, że po ich ulicy jeździ autobus do którego i tak muszą podchodzić :}
151: OS. POD FORTEM - [...] - Kościuszkowców -
Zakopiańska - TŁ - Witosa - Łużycka - Malborska - BONARKA/ ew. Kamieńskiego - APŚ - PODGÓRZE SKA
linia dzięki swojej dwukierunkowości mogła by mieć naprawdę potencjał na linię łącznikową i byłaby szybszą alternatywą dojazdu do Bonarki dla os. Pod Fortem i Borku (bo bezpośrednio) . Wadą jest to, że wymagane było by zwiększenie f na co ZTP nie ma hajsu
155: albo tak jak proponuje ZTP zostawić albo:
SWOSZOWICE SKA - [...] - Halszki -
Beskidzka - Klonowica - W. Sławka - Bonarka - APŚ - PODGÓRZE SKA
Wyprostowanie tej trasy sądze, że byłoby lepsze? Bo w jej miejsce weszłaby 151-ka.Gdyby zsynchronizować ją tak aby nie jechała stadnie z 174 to byłoby gites. Ponadto ktoś tą trasę tu proponował + fajnie by było 155 w przyszłości ją wydłużyć w rejony os. Pod Fortem