Nowych 26metrów - nawet używanych - moim zdaniem nie warto. Tego taboru mamy nadmiar, przecież o to też walczono przy pierwszym podejściu do przetargu rok temu, by wykreślić je z listy zakupów. No chyba, że byłoby absurdalnie tanie.Ydhflx pisze: 05 gru 2024, 13:01 Moim zdaniem to pozostało szukać rozwiązań alternatywnych. Używane nawet w średnim stanie, byleby coś było. Używane z głęboką modernizacją i wydłużaniem. Używane 26m + wydłużanie maszyn NGT6. Przyczepy bierne do NGT6. Krótkie używane i łączenie ich w składy. Nowy przetarg i dopuścić Turków do udziału w nim.
Tak, te wszystkie rozwiązania są gorsze od kupna nowych. Ale nie stać nas na te ceny - tudzież stać kosztem wstrzymania inwestycji na kilka dobrych lat. Przypominam że nie wydano 8mln (chyba) na szlifierkę bo brakuje pieniędzy.
Doczepy bierne do NGT6 - da się skądś je łatwo skombinować? No i ja bym powrócił do pomysłu spinania NGT6 razem ze sobą. Czy to faktycznie się da zrobić?