24.02.2025
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
- Polubił: 57 razy
- Otrzymał polubienie: 90 razy
24.02.2025
Właśnie widziana 17 kierunek Dworzec Towarowy przez Kapelankę i Rondo Grunwaldzkie. Wiadomo jaki powód?
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
- Polubił: 57 razy
- Otrzymał polubienie: 90 razy
Re: 24.02.2025
Wykolejenie RF306 na Dworcu Towarowym. Nic nie jedzie na KG i GN. Większość tramwajów jedzie na Wieczystą. 75 nawraca I obwodnicą.
- Kaszmir
- Administrator
- Posty: 7224
- Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
- Lokalizacja: Kraków
- Polubił: 39 razy
- Otrzymał polubienie: 62 razy
- Kontakt:
Re: 24.02.2025
Wykoleił się #RF306, tu zdjęcie: https://www.facebook.com/photo/?fbid=65 ... 5608019505michal49944 pisze: 24 lut 2025, 16:40Wykolejenie RF306 na Dworcu Towarowym. Nic nie jedzie na KG i GN. Większość tramwajów jedzie na Wieczystą. 75 nawraca I obwodnicą.
-
suchy
- Ekspert
- Posty: 1323
- Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16
- Polubił: 7 razy
- Otrzymał polubienie: 8 razy
Re: 24.02.2025
Wyjazd wagonów od strony Krowodrzy i GN jest możliwy przez Długą (łuk jest poza zasięgiem wykolejenia), więc raczej wątpię, że uruchomią wahadło - zresztą napisaliby o tym w komunikacie, a jest tylko info o autobusach zastępczych Dw. Główny Zachód - Górka Narodowa.
https://www.facebook.com/share/p/15i5kDxyB6
Ostatnio zmieniony 24 lut 2025, 17:08 przez suchy, łącznie zmieniany 1 raz.
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
- Polubił: 57 razy
- Otrzymał polubienie: 90 razy
Re: 24.02.2025
Niestety nie. Są jedynie autobusy DGZ-GN.
Przejazd KG-Tunel/Pawia też jest przejezdny. Tramwaje w kolejce od Tunelu/Pawiej nawróciły na DT, więc napewno da się przejechać.suchy pisze: 24 lut 2025, 17:06 Wyjazd wagonów od strony Krowodrzy i GN jest możliwy przez Długą (łuk jest poza zasięgiem wykolejenia)
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
- Polubił: 57 razy
- Otrzymał polubienie: 90 razy
-
Ankin
- Specjalista
- Posty: 395
- Rejestracja: 05 lut 2025, 16:28
- Polubił: 31 razy
- Otrzymał polubienie: 18 razy
Re: 24.02.2025
Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2025, 20:48 przez Ankin, łącznie zmieniany 1 raz.
- michal49944
- Ekspert
- Posty: 853
- Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
- Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie
- Polubił: 57 razy
- Otrzymał polubienie: 90 razy
Re: 24.02.2025
Z tego co mi wiadomo to taką decyzję podejmuje dyspozytor MPK i przekazuje odpowiednio motorniczym przez radio.Ankin pisze: 24 lut 2025, 20:38 Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowych i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
-
suchy
- Ekspert
- Posty: 1323
- Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16
- Polubił: 7 razy
- Otrzymał polubienie: 8 razy
Re: 24.02.2025
A o jakiej "przejezdności" poszczególnych odcinków mówisz? Przecież dojazd na Krowodrzę i Górkę Narodową był odcięty całkowicie (tramwaj wykoleił się na jedynym torze prowadzącym na wiadukt kolejowy).Ankin pisze: 24 lut 2025, 20:38 Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
-
Bayer2003
- Pomiarowiec
- Posty: 2074
- Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
- Lokalizacja: Bronowice-Widok
- Polubił: 17 razy
- Otrzymał polubienie: 23 razy
Re: 24.02.2025
To prawda, jednak "17" i "19" mogły zawracać na Dworcu Towarowym, a zostały przekierowane. Czyżby dyspozytor nie znał układu torowego na pętli?suchy pisze: 24 lut 2025, 21:57 A o jakiej "przejezdności" poszczególnych odcinków mówisz? Przecież dojazd na Krowodrzę i Górkę Narodową był odcięty całkowicie (tramwaj wykoleił się na jedynym torze prowadzącym na wiadukt kolejowy).
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
-
komunikacjakrk
- Znawca
- Posty: 116
- Rejestracja: 19 lut 2020, 16:48
Re: 24.02.2025
Ostatni człon wystawał na przeciwne torowisko, więc nikt nie podjąłby ryzyka jeszcze kolizji. Poza tym i tak na czas wstawiania wagonu wyłączono napięcie w podstacji Kamienna.Bayer2003 pisze: 24 lut 2025, 22:17 To prawda, jednak "17" i "19" mogły zawracać na Dworcu Towarowym, a zostały przekierowane. Czyżby dyspozytor nie znał układu torowego na pętli?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
