24.02.2025

- Codzienne aktualności z Aglomeracji Krakowskiej
Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 668
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

24.02.2025

Post autor: michal49944 » 24 lut 2025, 7:49

Właśnie widziana 17 kierunek Dworzec Towarowy przez Kapelankę i Rondo Grunwaldzkie. Wiadomo jaki powód?

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 668
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: 24.02.2025

Post autor: michal49944 » 24 lut 2025, 16:40

Wykolejenie RF306 na Dworcu Towarowym. Nic nie jedzie na KG i GN. Większość tramwajów jedzie na Wieczystą. 75 nawraca I obwodnicą.

Awatar użytkownika
Kaszmir
Administrator
Posty: 6833
Rejestracja: 30 sty 2020, 21:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: 24.02.2025

Post autor: Kaszmir » 24 lut 2025, 16:45

michal49944 pisze: 24 lut 2025, 16:40Wykolejenie RF306 na Dworcu Towarowym. Nic nie jedzie na KG i GN. Większość tramwajów jedzie na Wieczystą. 75 nawraca I obwodnicą.
Wykoleił się #RF306, tu zdjęcie: https://www.facebook.com/photo/?fbid=65 ... 5608019505

pjetrek
Ekspert
Posty: 771
Rejestracja: 22 gru 2020, 17:31

Re: 24.02.2025

Post autor: pjetrek » 24 lut 2025, 16:48

A udostępnili chociaż tramwaje w relacji KG - GN?

suchy
Ekspert
Posty: 1169
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: 24.02.2025

Post autor: suchy » 24 lut 2025, 17:06

pjetrek pisze: 24 lut 2025, 16:48 A udostępnili chociaż tramwaje w relacji KG - GN?
Wyjazd wagonów od strony Krowodrzy i GN jest możliwy przez Długą (łuk jest poza zasięgiem wykolejenia), więc raczej wątpię, że uruchomią wahadło - zresztą napisaliby o tym w komunikacie, a jest tylko info o autobusach zastępczych Dw. Główny Zachód - Górka Narodowa.

https://www.facebook.com/share/p/15i5kDxyB6
Ostatnio zmieniony 24 lut 2025, 17:08 przez suchy, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 668
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: 24.02.2025

Post autor: michal49944 » 24 lut 2025, 17:07

pjetrek pisze: 24 lut 2025, 16:48 A udostępnili chociaż tramwaje w relacji KG - GN?
Niestety nie. Są jedynie autobusy DGZ-GN.
suchy pisze: 24 lut 2025, 17:06 Wyjazd wagonów od strony Krowodrzy i GN jest możliwy przez Długą (łuk jest poza zasięgiem wykolejenia)
Przejazd KG-Tunel/Pawia też jest przejezdny. Tramwaje w kolejce od Tunelu/Pawiej nawróciły na DT, więc napewno da się przejechać. ;)

krk_kmk
Miłośnik
Posty: 60
Rejestracja: 20 lis 2020, 9:59
Lokalizacja: Kraków, Dzielnica XI

Re: 24.02.2025

Post autor: krk_kmk » 24 lut 2025, 18:04

DC733 na 179 brygada 7 jeśli się nie mylę
Bez stresu, to tylko post ;)

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 668
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: 24.02.2025

Post autor: michal49944 » 24 lut 2025, 18:11

Ruch do KG i GN wznowiony :D

Ankin
Specjalista
Posty: 201
Rejestracja: 05 lut 2025, 16:28

Re: 24.02.2025

Post autor: Ankin » 24 lut 2025, 20:38

Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
Ostatnio zmieniony 24 lut 2025, 20:48 przez Ankin, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
michal49944
Ekspert
Posty: 668
Rejestracja: 15 mar 2024, 17:07
Lokalizacja: Kraków - Os. Podwawelskie

Re: 24.02.2025

Post autor: michal49944 » 24 lut 2025, 20:47

Ankin pisze: 24 lut 2025, 20:38 Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowych i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
Z tego co mi wiadomo to taką decyzję podejmuje dyspozytor MPK i przekazuje odpowiednio motorniczym przez radio.

Ankin
Specjalista
Posty: 201
Rejestracja: 05 lut 2025, 16:28

Re: 24.02.2025

Post autor: Ankin » 24 lut 2025, 20:48

Dziękuję za informację.

suchy
Ekspert
Posty: 1169
Rejestracja: 27 gru 2021, 17:16

Re: 24.02.2025

Post autor: suchy » 24 lut 2025, 21:57

Ankin pisze: 24 lut 2025, 20:38 Panowie/Panie,
możecie mi powiedzieć kto w sytuacji ww. wykolejenia (dzisiejszego jak i każdego innego) decyduje o tym, że na danej trasie można puścić tramwaj (jak już zostało wspomniane poszczególne odcinki na ww. odcinku były przejezdne) albo zatrzymać całkowicie ruch tramwajowy i w jego miejsce uruchomić na danym odcinku ZKA?
To leży w gestii ZTP, czy też takie decyzje podejmuje dyspozytura MPK?
A o jakiej "przejezdności" poszczególnych odcinków mówisz? Przecież dojazd na Krowodrzę i Górkę Narodową był odcięty całkowicie (tramwaj wykoleił się na jedynym torze prowadzącym na wiadukt kolejowy).

Bayer2003
Pomiarowiec
Posty: 1882
Rejestracja: 21 lut 2020, 13:10
Lokalizacja: Bronowice-Widok

Re: 24.02.2025

Post autor: Bayer2003 » 24 lut 2025, 22:17

suchy pisze: 24 lut 2025, 21:57 A o jakiej "przejezdności" poszczególnych odcinków mówisz? Przecież dojazd na Krowodrzę i Górkę Narodową był odcięty całkowicie (tramwaj wykoleił się na jedynym torze prowadzącym na wiadukt kolejowy).
To prawda, jednak "17" i "19" mogły zawracać na Dworcu Towarowym, a zostały przekierowane. Czyżby dyspozytor nie znał układu torowego na pętli?
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie

szakal
Znawca
Posty: 121
Rejestracja: 19 lut 2020, 15:15

Re: 24.02.2025

Post autor: szakal » 25 lut 2025, 6:21

Może chodzi o sekcję zasilania, a nie układ torowy?

komunikacjakrk
Znawca
Posty: 113
Rejestracja: 19 lut 2020, 16:48

Re: 24.02.2025

Post autor: komunikacjakrk » 25 lut 2025, 7:23

Bayer2003 pisze: 24 lut 2025, 22:17 To prawda, jednak "17" i "19" mogły zawracać na Dworcu Towarowym, a zostały przekierowane. Czyżby dyspozytor nie znał układu torowego na pętli?
Ostatni człon wystawał na przeciwne torowisko, więc nikt nie podjąłby ryzyka jeszcze kolizji. Poza tym i tak na czas wstawiania wagonu wyłączono napięcie w podstacji Kamienna.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości