Koło 7:30 NGT8 złamał pantograf na r. Grzegórzeckim, w efekcie Huta była odcięta od połączenia tramwajowego z resztą Krakowa:
https://www.facebook.com/PKKinfo/posts/ ... E5EZUWd2Dl
07.07.2025
Re: 07.07.2025
MC305 na "578"
Re: 07.07.2025
Kumulacja remontów + wydarzenia jak ww. opisane, pokazują ogromną wartość alternatywnej trasy do os. Mistrzejowice jako forma wydłużenia obecnie istniejącej linii do Cmentarza Rakowickiego.Kaszmir pisze: wczoraj, 10:29 Koło 7:30 Lajkonik złamał pantograf na r. Grzegórzeckim, w efekcie Huta była odcięta od połączenia tramwajowego z resztą Krakowa:
https://www.facebook.com/PKKinfo/posts/ ... E5EZUWd2Dl
Może za kilka dekad, kiedy krakowscy włodarze przestaną bajdurzyć o metrze, oraz co chyba ważniejsze traktować szeroko pojętą komunikację zbiorową jako zło konieczne, przyszłe pokolenia doczekają się wspomnianej linii, planowanej lata temu.
Czego sobie i innym mieszkańcom Krakowa życzę.
Re: 07.07.2025
Nie był to Lajkonik, a Bombardier NGT8

https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: 07.07.2025
I to bodajże z "9" na której rano był (zapewne rezerwa) wagon EU8N.

Re: 07.07.2025
No tak, tak to się kończy jak się pisze w biegu

Re: 07.07.2025
Za ten czas to zostawiona rezerwa w terenie pod planowane torowisko się zabuduje nowymi osiedlami i tyle będzie z tej planowanej i nigdy niezrealizowanej inwestycji.Ankin pisze: wczoraj, 14:38 Kumulacja remontów + wydarzenia jak ww. opisane, pokazują ogromną wartość alternatywnej trasy do os. Mistrzejowice jako forma wydłużenia obecnie istniejącej linii do Cmentarza Rakowickiego.
Może za kilka dekad....
A budowaną właśnie trasę przez Meissnera, to nie należy liczyć jako trzeciej alternatywnej trasy tramwajowej do szeroko pojętej "huty" tylko jako 0,5 alternatywnej trasy. Wystarczy że coś się rozkraczy na Mogilskiej i dalej cała tramwajowa huta wisi na ciągu przez Aleję Pokoju.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość