I ponownie torowiska mają być utrzymywane w stanie "sprawnym i bezpiecznym", bez konkretnego określenia wymogów co to oznacza
Tyle, że tym razem na "sprawne i bezpieczne torowiska" ZDMK chce wydać max. 192 mln.
Co ciekawe jest odniesienie do dokumentu WR-D-84, tyle, że:
- są tam jedynie minimalne wymogi dla niektórych parametrów;
- z opisu wynika, iż wykonawca ma jedynie stosować wytyczne z tego dokumentu podczas wykonywania prac (a nie utrzymywać torowiska w standardzie tam opisanym);
- dokument wielokrotnie odnosi się do "innych wartości za zgodą zarządcy infrastruktury", natomiast zarządca wymaga, aby prace były wykonywane "na przykład" zgodnie z WR-D-84, przy czym zgodnie z wytycznymi zarządcy (totalne masło maślane i błędne koło).
- nigdzie nie jest opisane KIEDY prace mają być wykonywane; (ale jak już będa, to zgodnie z "na przykład" WR-D-84, który odnosi się do wartości określonych przez zamawiającego, które nie są określone...)
- nigdzie nie jest opisane co oznacza "sprawne prowadzenie ruchu tramwajowego"
Co ciekawe, ZDMK nie chce również opisywać stanu torowisk i sieci w protokole ich przekazania dla nowego wykonawcy.
W protokole nie będzie uwzględniany i szczegółowo opisywany stan techniczny infrastruktury, którą nowy Operator przejmuje w stanie istniejącym,