Widać brak linii wspomagającej "49". Miasto szuka oszczędności kosztem pasażerów. Przypuszczam, że w innych rejonach miasta gdzie coś jest nadal zawieszone może być podobnie.
Re: 05.09.2025
Re: 05.09.2025
Trzeba o tym pisać. Czwarty dzień z rzędu słyszę od bliskich i znajomych, że do tramwaju linii "9" na trzecim przystanku od pętli ("Teligi") wielu pasażerów pozostaje na przystankach bo nie mogą już wejść do pojazdu. Z kolejnymi przystankami jest oczywiście jeszcze gorzej.
Widać brak linii wspomagającej "49". Miasto szuka oszczędności kosztem pasażerów. Przypuszczam, że w innych rejonach miasta gdzie coś jest nadal zawieszone może być podobnie.
Widać brak linii wspomagającej "49". Miasto szuka oszczędności kosztem pasażerów. Przypuszczam, że w innych rejonach miasta gdzie coś jest nadal zawieszone może być podobnie.
Re: Re: 05.09.2025
"49" wystarczyło skierować do Cmentarza Rakowickiego, ale wiadomo o co chodzi.
Re: Re: 05.09.2025
Wg mnie lepiej do Dw. Towarowego, akurat częściowo zastąpiłaby w tunelu "17/19". Czyli po prostu skleić "19"+"49".
Re: Re: 05.09.2025
O co chodzi że ZTP nie lubi tego Bieżanowa jak to jest regularny generator potoków i ogromne osiedla...? Któryś raz słyszę takie historie.
ona/jej
Re: Re: 05.09.2025
Skoro są przepełnienia na "9" na Bieżanowie, a także na "50" na odcinku od Dworca do Zabłocia, to znaczy, że jak najszybciej powinni uruchomić "49" na trasie z Bieżanowa przez Tunel do Dworca Towarowego.
Re: Re: 05.09.2025
Pomysł z połączeniem "19" i "49" jest idealnym pomysłem. Problemem są urzędnicy w Krakowie.
Powiedźcie im o tych problemach. Zleją wszystko "z góry na dół". Oni mają na wszystko "wywalone". Może jakaś burza medialna zdziała cuda?
Powiedźcie im o tych problemach. Zleją wszystko "z góry na dół". Oni mają na wszystko "wywalone". Może jakaś burza medialna zdziała cuda?
Re: Re: 05.09.2025
Problemem nie są urzędnicy tylko góra, która kazała szukać ZTP rekordowych oszczędności. Nie chcę nikogo usprawiedliwiać, lecz to nie jest tak, że ZTP lubi zawieszać linie. Przecież urzędnicy też wolą gdy tramwaj kursuje bo nie dostają skarg. Niestety sytuacja jest taka jest.
Re: Re: 05.09.2025
Rekordowymi oszczędnościami nie jest raczej uruchamianie linii "704", niemal w pełni pokrywającej się z tramwajami. Pieniądze są, jednak nie są wykorzystywane w odpowiedni sposób. Linia "79" z Bieżanowa na Dworzec Towarowy mogłaby wykonywać nawet zaledwie 24 kursy dziennie - to nie jest ogromny koszt, a z pewnością poprawiłoby to sytuację na "9" i być może także "50".Kaszmir pisze: 05 wrz 2025, 11:34 Problemem nie są urzędnicy tylko góra, która kazała szukać ZTP rekordowych oszczędności. Nie chcę nikogo usprawiedliwiać, lecz to nie jest tak, że ZTP lubi zawieszać linie. Przecież urzędnicy też wolą gdy tramwaj kursuje bo nie dostają skarg. Niestety sytuacja jest taka jest.
https://www.petycjeonline.com/niedlakrotkichtramwajow - Nie dla kolejnych krótkich tramwajów w Krakowie
Re: Re: 05.09.2025
Nie mieli wyjścia, za duża presja po burzy medialnej.Bayer2003 pisze: 05 wrz 2025, 12:03Rekordowymi oszczędnościami nie jest raczej uruchamianie linii "704", niemal w pełni pokrywającej się z tramwajami.
Tam gdzie mogą, szukają oszczędności ile się da. Dowodem właśnie "11", "16", "49" itd.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości
