Post
autor: Pokrzywa » 24 wrz 2025, 15:29
29 km, 29 przystanków - wszystko jasne
z Opatkowic na Hutę pewnie godzina jazdy, większość pokrywa się z istniejącym tramwajem, co to ma być za bubel?
To po kolei
Opatkowice - spoko, ale pociąg jedzie stamtąd często i nikt nie będzie się raczej pchał do gorszej jakości środka transportu
Kobierzyn, Kliny, Lubostroń - można powiedzieć "papa" sensownemu ciągowi wzdłuż 8PU
Bobrzyńskiego - Brożka - zależy gdzie dokładnie ten ruczaj jest, bo jest to zrobione grubą kreską (dosłownie) - Lipińskiego/ Brożka - skrzyżowanie musiałoby się zamienić w rondo albo coś sensowniejszego
Ludwinów - może i mieszkańcy rydlówki się wkurzą, ale za to Mateczne nie będzie mieć przystanku, moim zdaniem to też żeby uzasadnić kładkę
Dalsza trasa jest już dawno znana, wypadałoby przebudować Jubilat i MuzNar bo teraz te miejsca są antyprzesiadkowe
Idiotyczne dublowanie ciągu m.in bardzo drogiego tramwaju do Mistrzejowic przez puszczenie nitki na Bora, gdzie jest przystanek obok upadającego centrum handlowego a nie obok akademików i osiedli, totalny bezsens i idiotyzm aż do Kocmyrzowskiego
Przystanek na Róż to porażka o ile peron nie będzie jakoś na tej części pieszej, ale wątpie... traci PC, tam to metro mogłoby się kończyć, albo jechać... no nie wiem, w okolice Centralnej, Sikorki etc, gdzie faktycznie jest wzrost mieszkańców i potrzeb komunikacyjnych?
Co do ciągu Kurdwanowskiego - jeśli powielanie KSTIV jest głupie, to to jest totalny idiotyzm. Brak połączenia z Borkiem, wkopywanie się znowu w Białe Morza tylko po to żeby obsłużyć stację, mimo że obsługuje się jej sąsiednią stację przystanek wcześniej, dalej to już jest śmiech na sali
Jeśli oni to chcą procedować to ja nie wiem czy nie będzie to pretekst zamknięcia tak z 2-3 torowisk na "oszczędności" bo przecież metro jest zajefajne a tramwaje to technologia z XIX wieku...
Takie opinie moje po pierwszym wejrzeniu, mam nadzieję że to propaganda
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2025, 15:49 przez
Pokrzywa, łącznie zmieniany 1 raz.
ona/jej